Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 794
Hei. Hadde et trekk med changa for første gang. 0.20 i et trekk på vanning. Ble fullstendig blåst avsted uten tvil. Følte moder jord holdt meg i armene sine og jeg så en dame-skikkelse som satt og passa på meg og strøk meg i huden. Føltes som om "det" (dmten) tok meg på en reise hvor jeg så veldig mye av det som har stressa meg om dagen, og hvor fucking ubetydelig og lite viktig disse "problemene" mine er. Var egentlig på vei for å kjøpe speed da en kompis spurte om jeg skulle prøve. Ble ikke noe speed likevel. Husker bare hvor Insane men trygt det føltes når denne dama passa på meg.

Så til spørsmålet. Hva er forskjellen på en vanlig trip som dette og en breakthrough opplevelse? Følte ikke jeg gjorde motstand mot noe og ble hvertfall "mett" på dmt for denne gang og føler meg "grounded"/ balansert. Men er det noe mye større å oppleve eller kan dette kalles breakthrough?
https://www.youtube.com/watch?v=H1h9OjS8NTw

https://www.youtube.com/watch?v=gEg7...jS8NTw&index=3

Det du beskriver kalles ofte "venterommet" det stedet du "oppholder" deg i når du ikke har brutt helt igjenom

Når du får et breaktrough, så vil det ikke være noen tvil i deg om det var et eller ikke

Prøv igjen, når du er klar
Tusen takk, var litt det jeg håpte/følte også. I allefall noe jeg garantert skal prøve igjen. Har lekt litt med tanken de siste ukene så når jeg fikk denne sjansen visste jeg at jeg var klar. Tar en ny tur neste gang jeg føler for det, er vel lite vits å "jage" breakthrough tror jeg når selv dette var såpass sykt. Skal være forsiktig med å anbefale dette eller virke "nyfrelst" men om noen har en del erfaring med LSD og sopp og takler det, så tror jeg mange av dere hadde satt pris på DMT!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Følte moder jord holdt meg i armene sine og jeg så en dame-skikkelse som satt og passa på meg og strøk meg i huden.
Vis hele sitatet...
Det var nok DMT-gudinnen du møtte der. Når du får en ordentlig gjennombrudd vil du bli mer kjent med henne og livet blir aldri helt det samme etter det (på en positiv måte). Men hver tålmodig min venn, gjennombruddet kommer når det er ment å komme.