Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 7643
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har røykt mye hasj i min tid. men i går spiste jeg 2g og røykte 2g. så kicket den inn alt var fint men så kom hallusinasjoner og vær gang jeg lukket øyne hadde det gått 10 min så var det siste jeg husker at jeg satt i en ambulanse med 228 i puls og høyt blodtrykk så var det siste jeg husker at jeg våknet på sykehuset med masse ledninger på meg osv. hva er grunnen til dette var det noe annet i hasjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva er grunnen til dette var det noe annet i hasjen.
Vis hele sitatet...
Heroiske doseringer?
Sist endret av Knask; 11. juli 2020 kl. 17:22. Grunn: klipping
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen som kan vite helt sikkert uten at hasjen blir testet, men det er også mulig du rett og slett overdoserte. 4g hasj på én dag er ganske mye, hasj er også kjent for at det kan bringe fram underliggende psykiske problemer, men fungerer også psykadelisk i seg selv, og forhøyer både puls og blodtrykk. Er selv en skikkelig innrøyka jævel og hadde ikke drømt en gang om å prøvd å stappe i meg 4g på én dag, så om jeg var deg ville jeg nok hatt mengden som hovedmistenkt.

Må spøre om en ting da.. Hvordan i helvete klarte du å røyke 2g? Genuint interessert, har selv røyka feite joints hele dagen lang uten å klare noe slikt.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som kan vite helt sikkert uten at hasjen blir testet, men det er også mulig du rett og slett overdoserte. 4g hasj på én dag er ganske mye, hasj er også kjent for at det kan bringe fram underliggende psykiske problemer, men fungerer også psykadelisk i seg selv, og forhøyer både puls og blodtrykk. Er selv en skikkelig innrøyka jævel og hadde ikke drømt en gang om å prøvd å stappe i meg 4g på én dag, så om jeg var deg ville jeg nok hatt mengden som hovedmistenkt.

Må spøre om en ting da.. Hvordan i helvete klarte du å røyke 2g? Genuint interessert, har selv røyka feite joints hele dagen lang uten å klare noe slikt.
Vis hele sitatet...
rulte med 2g.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
han jeg kjøpte av hadde dmt ketamin og lsd inne. kan det være det var noe sånt i den.
Hva sa de på sykehuset? Aller mest sannsynlig så var dette bare en massiv overdose cannabis, det er ikke ukjent at cannabis i ekstreme doser kan gi helt sinnsyke badtrips med halliser og full pakke. Er du klar over hvor mye du har tatt? Ihvertfall mtp at du spiste 2 av dem?
Blir ikke enkelt for oss å si om det var noe annet i hasjen. Men hvordan var allmentilstanden før inntaket? Hadde du sovet godt, eller tatt andre drugs? En skikkelig overdose på cannabis kan være mye mer ekstrem enn det mange folk tror, spesielt uten god tolerane.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Blir ikke enkelt for oss å si om det var noe annet i hasjen. Men hvordan var allmentilstanden før inntaket? Hadde du sovet godt, eller tatt andre drugs? En skikkelig overdose på cannabis kan være mye mer ekstrem enn det mange folk tror, spesielt uten god tolerane.
Vis hele sitatet...
hadde ikke sovet på 30 timer sånn ca.
Når du konsumerer cannabis oralt så omdannes det til en metabolitt som heter 11-Hydroxy-THC og er langt mer potent og psykedelisk enn vanlig THC.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
han jeg kjøpte av hadde dmt ketamin og lsd inne. kan det være det var noe sånt i den.
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev er dette ikke noe vi kan vite, du må teste, men med mengden du hadde i deg, og siden du ikke hadde sovet på 30 timer, så vil jeg tro du fikk en knekk av en god gammeldags overdose. Du kan sitte og lure på "om og men og hvis" så mye du vil men vi kan desverre ikke vite noe på magisk vis, og det er i min erfaring utrolig liten sjans for at dealeren har kastet bort gode penger på å hatt i noe som er ettertraktet i seg selv.
Når du ikke har sovet på 30t og så inntar slike mendger, speiselt om det er uten toleranse, så ser jeg på reaksjonen din som helt forventet. Det suger jævlig, men om du er heldig så klarer du å sove deg igjennom det.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har toleranse har røykt hasj vær dag i snart 2år.
Sykehuset tok sikkert tester. Men ja, hasj kan være sjuke greier i større mengder. Jeg tror du bare overdoserte.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Sykehuset tok sikkert tester. Men ja, hasj kan være sjuke greier i større mengder. Jeg tror du bare overdoserte.
Vis hele sitatet...
ja men har du hørt om en ung frisk man få 228 i puls på hasj. hadde jeg løpt f.eks hadde jeg dødd.
Mange som har overdosert på edibles og trodd de skulle daue. Bl.a det kjente lydklippet av han politimannen som hadde spist weed og ringte 911 fordi de ble så fucked up at de trodde det var fare for liv.


Du har bare fått i deg for mye i kombinasjon med feil fysisk dagsform.
Hvis du har røyka hasj hver dag i et par år, vil jeg råde deg om å kanskje kutte ned litt. Hasj er kanskje ikke skadelig i seg selv, men livsstilen du legger opp til ved å måtte røyke så mye hasj at du blacker ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja men har du hørt om en ung frisk man få 228 i puls på hasj. hadde jeg løpt f.eks hadde jeg dødd.
Vis hele sitatet...
Fikk du fortalt det her av legevakta? Ja, 228 er høyt, men ikke nødvendigvis farlig. Jeg hadde vel over 200 en gang etter jeg hadde røyka og jeg fikk fortalt på legevakta at det var superventrikulær takykardi, noe cannabis kan utløse, og da er slik hjertefrekvens normalt. Hørte også at for ellers unge og friske som meg så er det uproblematisk, men om det varer over flere dager så bør man få en adenosin-injeksjon for å fikse det.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er det normalt jeg er forsatt skev, varer det ikke 10timer ca.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det normalt jeg er forsatt skev, varer det ikke 10timer ca.
Vis hele sitatet...
Hvorfor klarer du ikke akseptere at du tok en overdose av cannabis?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det normalt jeg er forsatt skev, varer det ikke 10timer ca.
Vis hele sitatet...
Det kan vare mye, mye lengre enn ti timer. Det kan jeg love deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja men har du hørt om en ung frisk man få 228 i puls på hasj. hadde jeg løpt f.eks hadde jeg dødd.
Vis hele sitatet...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Fikk du fortalt det her av legevakta? Ja, 228 er høyt, men ikke nødvendigvis farlig. Jeg hadde vel over 200 en gang etter jeg hadde røyka og jeg fikk fortalt på legevakta at det var superventrikulær takykardi, noe cannabis kan utløse, og da er slik hjertefrekvens normalt. Hørte også at for ellers unge og friske som meg så er det uproblematisk, men om det varer over flere dager så bør man få en adenosin-injeksjon for å fikse det.
Vis hele sitatet...
Kan hende at 228 var en hallusinasjon også.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Kan hende at 228 var en hallusinasjon også.
Vis hele sitatet...
haha det var det ikke legen sa det og det sto på tavlen og fikk høre det i dag tidlig av dem så det var ikke det. sykepleierende sa det var mange som hadde komet inn på akutten pga hasj i det siste også. men har det fint nå liksom etter 14 timer søvn, 70 i puls, var sikkert bad trip eller noe sånt de jeg røykte med sa og at det føltes nøyaktig ut som syre.
Å spise 2g bønne gir deg mest sannsynelig visuals og andre ting, litt som lsd dog annerledes, cannabis er trossalt hallucinogen
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har spist 2g med brunt, så er det ikke litt rart at du ble blæsta. Thc blir omgjort til 11-hydroxy-thc i leveren, et stoff som er 5 ganger så potent som THC. Det er et annet stoff, og toleransen din er lik 0 om du ikke har spist edibles før. Første gang jeg prøvde edibles, lagde jeg kakao av 0,5 med bruning, jeg var helt ødelagt fjern i godt over 24 timer.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ikke ut som noe jeg eller omgangskretsen har vært borti etter 15+ år med røyking og eting av tidvis sketchy bygdeshit. Tipper du enten fikk i deg noe helt annet eller har cannabis-allergi..
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ikke ut som noe jeg eller omgangskretsen har vært borti etter 15+ år med røyking og eting av tidvis sketchy bygdeshit. Tipper du enten fikk i deg noe helt annet eller har cannabis-allergi..
Vis hele sitatet...
hva er cannabis alergi aldri hatt noe lignende og har røykt hasj i 2 år minst 1-2g daglig.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente det ikke bokstavelig, men at du er en av de som får kjipe effekter av cannabis som 90% av oss vanlige brukere aldri merker noe til. Fysiologien din er tydeligvis ikke kompatibel med dette stoffet, så prøv noe annet neste gang!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mente det ikke bokstavelig, men at du er en av de som får kjipe effekter av cannabis som 90% av oss vanlige brukere aldri merker noe til. Fysiologien din er tydeligvis ikke kompatibel med dette stoffet, så prøv noe annet neste gang!
Vis hele sitatet...
Ikke enig ass. Har du prøvd en dose på flere gram i slengen? Tar du nok cannabis, særlig om du spiser det og det er tilberedt skikkelig så vil du trippe. Å dem fleste jeg har snakket med som har erfaring med det sier at trippen ikke er særlig behagelig, halliser og panikk anfall er en gjenganger. De folka jeg snakker om har lang erfaring med andre psykedelika som sopp og lsd å de fleste av dem mener at badtrippen de har hatt på ekstreme doser hasj er verst.
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 02:16.
Dette er helt normalt ved de doseringene. Det hadde ikke gitt mening om det var ketamin eller LSD, du ville reagert annerledes. Høy puls og bortkastede skattepenger på "noia" er nok én av de ubetydelige samfunnsproblemene hasj medfører
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Ikke enig ass. Har du prøvd en dose på flere gram i slengen? Tar du nok cannabis, særlig om du spiser det og det er tilberedt skikkelig så vil du trippe. Å dem fleste jeg har snakket med som har erfaring med det sier at trippen ikke er særlig behagelig, halliser og panikk anfall er en gjenganger. De folka jeg snakker om har lang erfaring med andre psykedelika som sopp og lsd å de fleste av dem mener at badtrippen de har hatt på ekstreme doser hasj er verst.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har f.eks spist fem g varmebehandla hasj smelta i kokosfett uten annet resultat enn en behagelig, lang og trippy high. Synes også doseringene folk oppgir ved spising her inne er latterlig lave, merker såvidt en grammer, men det er vel jeg og min krets som er rare, tydeligvis. Folk er forskjellige, alt er ikke for alle osv.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg har f.eks spist fem g varmebehandla hasj smelta i kokosfett uten annet resultat enn en behagelig, lang og trippy
Vis hele sitatet...
Da har du enten dårlig shit, toleranse eller så har ikke kroppen fordøyd alt. 5g er dritmye og ville sendt erfarne hardbarka stonere til sofaen i 2 dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg har f.eks spist fem g varmebehandla hasj smelta i kokosfett uten annet resultat enn en behagelig, lang og trippy high. Synes også doseringene folk oppgir ved spising her inne er latterlig lave, merker såvidt en grammer, men det er vel jeg og min krets som er rare, tydeligvis. Folk er forskjellige, alt er ikke for alle osv.
Vis hele sitatet...
Tja, skal ikke sitte her å nekte for at det du sier er sant eller ikke.. men det er ihvertfall ikke uvanlige reaksjoner ts har hatt på så høye doser, og jeg skjønner hva han snakker om. Kanskje du har mye høyere toleranse, kanskje du har hatt mye dårligere shitt, kanskje har du varmebehandlet det feil. Ikke vet jeg, folk reagerer forskjellig på ting også, men det jeg vet er at disse reaksjonene ts beskriver ikke er uvanlig på ekstreme doser cannabis.

Det å si at han ikke tåler cannabis fordi han bada max på en sånn dose er ikke nødvendigvis sant
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har du enten dårlig shit, toleranse eller så har ikke kroppen fordøyd alt. 5g er dritmye og ville sendt erfarne hardbarka stonere til sofaen i 2 dager
Vis hele sitatet...
(i det minste litt) Hardbarka stoner her, har på mitt tyngste av bruk røyket oppimot 1g dagen, og tør ikke en gang tenke på hva 5g ville gjort med meg! Har noen i seg så store mengder med kvalitetsbønne hadde det ikke overraska meg i det hele tatt om det endte på legevakta.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At 228 i puls er normalt etter inntak av fire gram cannabis er vel heller påstanden som bør bevises her. Hadde en idiotperiode med konstante jays og god weed hvor 8 - 10 g daglig forbruk var normalen, så toleranse spiller selvfølgelig en rolle, men i likhet med spysyndromet noen får etter tung bruk er det IKKE normalt med en slik reaksjon.
Tja, jeg har ikke noe beviser, men når jeg har sitti midt oppi de sykeste rusutløste panikk anfallene jeg har hatt så har nok pulsen min vært i nærheten av det der, det er vel ganske drøyt vist han faktisk hadde 228 i puls, men hva tror du skjedde da? At det var en syk mengde med flakka eller meth i hasjen hans liksom?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du også fått panikkanfall av cannabis? Hvor gamle er dere egentlig? Holder en finger på meth i hasjen jeg ass.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du også fått panikkanfall av cannabis? Hvor gamle er dere egentlig? Holder en finger på meth i hasjen jeg ass.
Vis hele sitatet...
19år. har hatt panikkanfall på hasj ja.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du også fått panikkanfall av cannabis? Hvor gamle er dere egentlig? Holder en finger på meth i hasjen jeg ass.
Vis hele sitatet...

Omgivelser, visse episoder jeg har opplevd og langvarig, ekstremt og uvettig cannabis bruk siden jeg var 14 - 15 til jeg var halvveis inn i 20 åra har utløst panikk angst hos meg ja. Andre rusmidler har også utløst syke reaksjoner hos meg. Jeg er blitt litt eldre nå og jeg har forlengst innsett at rusmidler er noe som man skal være forsiktig med og ha respekt for. Daglig rusbruk uansett hva det er biter dem fleste i ræva tilslutt

Depresjoner, angst og panikk er faktisk mer vanlig ved langvarig daglig cannabis bruk enn du virker til å tror. Søk det opp på hvilke som helst rusforum å du vil se massevis av hardbarka stonere som plutselig en dag ikke takler cannabis. Men dette er ganske OT føler jeg, så jeg gir meg her tror jeg
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 03:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, når du begynner å røyke omtrent ti år før hjernen er ferdig utvikla er det ikke like merkelig med abnormale negative reaksjoner akkurat. Kjenner til minst ti «vellykka» mennesker som røyker cannabis daglig, fellestrekket dems er at alle begynte et stykke uti tjueårå. De det gikk i dass med begynte på ungdomsskolen. Og dette finnes det også forskning på såvidt jeg husker. Denne tråden er i det minste en bra advarsel for idiotkids ang. doseringer. Du kan tydeligvis dø av hasj! Moralen bør være å begynne forsiktig og stoppe ved første tegn til panikk, noia eller psykose.
Jepp, der er vi enige faktisk! Men du er ikke nødvendigvis immun for de negative effektene jeg snakker om selv om du begynner langt ute i tjueåra eller what not.. det er masse eksempler på det også. Jeg anbefaler ihvertfall å unngå daglig rusbruk uansett, det fører sjeldent med seg noe godt, selv om jeg kjenner folk som har røyka daglig i 30år minst og de er oppegående, men du vet aldri hvem du er, du har nesten alltid stål kontroll helt til du mister den.
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 03:24.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Henvis gjerne til statistikk på at det er «masse eksempler» på reaksjoner alá TS blant voksne cannabisbrukere, så skal jeg gjerne tro deg. Enn så lenge bærer dette mer preg av misbruk og dets konsekvenser, som kan være viktig å få frem. Rusmidler generelt er gjerne mer farlige i ung alder. Men frem til du kommer med noen (saklige) kilder på at reaksjoner som dette er vanlig velger jeg å tro det handler mest om feil tilfeldigheter og ikke et normalt reaksjonsmønster på en av verdens vanligste droger. Folk dævver jo av Redbull også om alt skjærer seg, men det er fortsatt ekstremt uvanlig.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke bort i fra at hasjen kan være laced, spesielt i disse tider... kvaliteten du får servert nå for tiden varierer svært mye.

Personlig synes jeg ikke 4g hasj på en dag høres så jævlig mye ut, da jeg tidvis i lange perioder har røyka rundt 5 gram daglig

Skal nevnes at jeg har spist edibles med 4+ gram. Da var jeg skækk i veggen i sikkert 30-40 timer, men sov mesteparten av denne tiden. Husker jeg trodde jeg aldri skulle bli edru igjen

Hatt mange syke trips på edibles, men aldri noe som likner på det TS beskriver, men ulike personer reagerer selvfølgelig ulikt.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes egentlig at alt TS sier tyder på overdose av cannabis. Høye doser, har hatt panikkanfall på cannabis, søvnmangel, og kraftig misbruk i ung alder. Alt dette påvirker, og er egentlig oppskrift på 'hvordan ha det så jævlig som mulig på cannabis', og selv om det har gått fint helt til nå, betyr ikke det at det går fint videre. Det er som regel det som er greia med dopet, det går fint helt til det ikke gjør det.

Angående hjerterytmen (blir ren gjetning selvfølgelig): Cannabis kan øke hjerterytmen, hvis TS røyker med tobakk vil dette også påvirke, og hvis man da legger til panikk, er det ikke uhørt at rytmen kan øke drastisk.

Men er du veldig uenig i dette så bare spør legen din, det er mulig de har tatt blodprøve på legevakta og i den vil de da kunne se hvilke rusmidler som er inntatt, bare vær klar over at det er en risiko for at det går rett til helvete neste gang du prøver å fyre opp, har møtt flere i lignende situasjon som var skikkelige innrøyka, plutselig en dag får de et skikkelig panikkanfall pga overdose som snur på alt, og de sier at de ikke kan røre cannabis lengre uten negative effekter, så jeg ville i det minste holdt meg unna jointen til du får sjekket blodprøver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Henvis gjerne til statistikk på at det er «masse eksempler» på reaksjoner alá TS blant voksne cannabisbrukere, så skal jeg gjerne tro deg. Enn så lenge bærer dette mer preg av misbruk og dets konsekvenser, som kan være viktig å få frem. Rusmidler generelt er gjerne mer farlige i ung alder. Men frem til du kommer med noen (saklige) kilder på at reaksjoner som dette er vanlig velger jeg å tro det handler mest om feil tilfeldigheter og ikke et normalt reaksjonsmønster på en av verdens vanligste droger. Folk dævver jo av Redbull også om alt skjærer seg, men det er fortsatt ekstremt uvanlig.
Vis hele sitatet...
Nei, seint på en lørdags kveld gidder jeg ikke prøve å finne noen statistikker eller noe på det. Jeg sier ikke det er vanlig at du ender opp på legevakta med 228 i puls av daglig cannabis bruk, jeg sier det at heftig cannabis bruk og visse psykiske lidelser henger sammen i mange tilfeller, og det vil jeg tro det finnes dokumentasjon på. Jeg har sett det selv på folk jeg kjenner, lest om det på forumer og det er i tillegg ganske logisk at når du fucker med neurokjemien i hjernen lenge nok så kan ting skje.
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 03:40.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nå kom skjelvingen o hjertebanken tok meg en snus for å roe meg ned og føler meg litt varm men tørr i huden.
Etterskjelv etter en sånn hendelse er ikke uvanlig. Hold deg unna rus en stund. Gjør deg selv en tjeneste å ro ned litt en periode
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 04:04.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
skal det. kanskje litt bikkjebein i morgen.
Tja vist du føle du trenger en for å roe deg ned, men det er en farlig uvane å regelmessig drepe angst og uro med benzo. Kan godt hende du vet det fra før av, men bare føler jeg må nevne det. Det blir bra igjen man
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Tja vist du føle du trenger en for å roe deg ned, men det er en farlig uvane å regelmessig drepe angst og uro med benzo. Kan godt hende du vet det fra før av, men bare føler jeg må nevne det. Det blir bra igjen man
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på dette da jeg selv klarte å pådra meg avhengighet på denne måten, er ikke morsomt å drive med abstinensene som benzo gir og jeg anbefaler alle å være forsiktig med bruken av de.
Anonym bruker
"Farlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan skrive under på dette da jeg selv klarte å pådra meg avhengighet på denne måten, er ikke morsomt å drive med abstinensene som benzo gir og jeg anbefaler alle å være forsiktig med bruken av de.
Vis hele sitatet...
blir vanskelig å unngå benzo når hele familien min er benzoknækk