Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1851
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
På nettsiden står det man må gå på bak, sjekker de i det hele tatt billett? Kunne jeg i teori fått meg gratis tur til stavanger?
Tok kystbussen i helgen og måtte vise billett før jeg gikk om bord. Sjåføren står ved inngangen bak og sjekker alle som går ombord. Går du på ved et stopp langs veien kommer han ut og sjekker. Beklager å måtte skuffe deg!
Du må kjøpe billett elektronisk og sjåfør sjekker alle
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Morgul Vis innlegg
Du må kjøpe billett elektronisk og sjåfør sjekker alle
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt med meg en knottetelefon, putta den andre i sekken og sagt at jeg ikke har mulighet til å kjøpe billett annet enn ved cash. Kan ikke nekte deg da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt med meg en knottetelefon, putta den andre i sekken og sagt at jeg ikke har mulighet til å kjøpe billett annet enn ved cash. Kan ikke nekte deg da
Vis hele sitatet...
Da blir du nok nektet ombordstigning.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Da blir du nok nektet ombordstigning.
Vis hele sitatet...
Gått fint 2 av 2 ganger
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gått fint 2 av 2 ganger
Vis hele sitatet...
Bra for deg da
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kystbussen, men buss i Sogn og Fjordane.
Der må ein gå inn bak, betale via Vipps til Skyss/Kringom, ingen som har sjekka meg om eg betaler, tar buss daglig.
Eg betaler da nesten alle turer, da det er for opprettholdelse av bussruter.