Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1038
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Hallais Freakere.
Tok en 50mg Elvanse i 12tiden idag for å våkne opp. Så tok jeg 2 25mg Seroquel (Antipsykotikum) ca 17:00 for å få sove på en busstur. Da jeg kom hjem ca 23:00 tok jeg 5 25mg Seroquel for å få sove. Etter en halvtime begynte en vannflaske å bevege seg i sidesynet. Så begynte flere ting å bevege seg i sidesynet. Noen som vet hvorfor??

Annet kjapt spørsmål mens jeg først lager en tråd: Hva er forskjellen på feks 50mg Tramadol og 200mg Tramadol Retard. Varer typ retard lengere eller no sånnt??

Beklager skrivefiel

Edit: Glemte å nevne at jeg røyka no god tjall i hele dag og at jeg tok en fake 2mg Xanax
Sist endret av Hasjoman02; 7. juni 2020 kl. 00:17.
Seroquel kan skape hallusinasjoner, dog ikke så alt for vanelig, i de dosene er jeg litt usikker å men rimelig sikker på at det kan skje, skjedd av og til med meg dog litt høyere doser. kan hende du også var veldig sliten, mange faktorer, Tramadol retard varer lengre, slipper ut virkestoffer over lengre tidspunkt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ikke bruk seroquel for høneblunder