Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2540
sliter med kroniske migrener og lurer på om det er bedre å røyke eller injisere heroin?

og er den eneste måten å gjøre dette på gjennom aluminiumsfolie? Det ser så knekt ut bare. Kunne heller tenke meg å bruke en pipe slik at det ser sånn nogenlunde respektabelt ut.

Takker for svar,

EE
hvorfor bryr du deg om hvordan det ser ut? skal du røyke ute offentlig?
Det er viktig å gå ned med flagget til topps syns jeg. Derfor bør man være opptatt av hvordan man tar seg ut helt til det siste.
Ja eller dersom jeg får et kjapt besøk. En pipe er estetisk forklarbar mens en skitten klut alufolie ikke er bortforklarbar. Har hyppig unger og andre på besøk som ikke er klar over mitt forbruk.
Anonym bruker
"Takknemlig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe respektabelt med å verken røyke eller injisere heroin. Vil sterkt fraråde deg dette, og ville absolutt forsøkt alt av medisiner, narkotika og tiltak i samråd med lege før du i det hele tatt vurderer noe så drastisk.

Skal du likevel gjøre det, røyk det. Vanligvis blir aluminiumsfolie brukt. Klipp ut en firkant, ta en veldig liten klump. Jeg ville ikke startet med mer en på størrelse med et fyrstikkhode, og kanskje enda mindre enn det igjen. Ha sterk flamme på lighter og la flammen fra lighetern være ca mellom 5 og 2 centimeter under foliet der klumpen er. Vend foliet med klump på litt nedover, slik klumpen kan renne nedover. Så følger du klumpen med lighteren undersiden mens du inhalerer. Komme til å ta litt tid før du får roen på det. Ellers kan du forsøke og "sandwiche" det i en pipe, med et lag tobakk over og under. Blir litt sløs, men du er nok ikke så bekymret for det enda.

Er motivet ditt å lindre migrene? Eller er det å bli griserusa? Bare for nyskjerrighetens skyld, har du prøvd andre mildere stoffer mot migrene? F.eks cannabis, ketamin eller flein? Jeg ville vurdert absolutt alt før opiater, men har aldri opplevd sterke migrener og har forståelse for at du vil prøve drastiske tiltak for lindring.
Altså spørsmålet er vel da om det er mulig i form av slik shisha som man ser eller glasspiper eller til og med meerskum piper? Alminnelige piper liksom. Kan det røykes i det uten betydelig tap av effekt? Hva anbefaler du til det bruk?

OK Takk
Sist endret av Evige Egg; 13. september 2019 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Snill Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er også ekstremt nysgjerrig på et par av spørsmålene som ble stilt over. Har du prøvd andre stoffer, medisiner eller lignende tidligere? Prøver da ikke å snakke det ut av noe, heller høre om små ting av ren nysgjerrighet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Litt tobakk i pipa så strø dop oppå så litt tobakk på toppen. Fenito. Jeg strør ofte dop i hasj mekket. Og røyker på pipe. Har du vinner tip kan du strø dop i tobakken så stampe. Men vil råde deg og røyke på folie.
Ville så inderlig absolutt prøvd mikrodosering med psilocybin eller LSD før du går rett på den store stygge ulven heroin as.
Det er ganske mye positiv forskning på bruken av psilocybin/LSD mot cluster headaches (som er så jævlig å leve med at mange tar livet sitt).
Et enkelt googlesøk på "Psilocybin cluster headaches" gir mye interessant og kredibel lesning om dette. Jeg vil anta at "vanlig" migrene også kan lindres, om cluster headaches kan det.

Vær så snill og prøv noen av de, før du går på heroin...
For å svare på det du faktisk spør om, så ville jeg skaffa meg en sånn glasspipe og røyka det på den, ikke alu.
Typ methpipe du ser i Breaking Bad. Men pls sjekk ut psilocybin/LSD mot migrenene før du går på heroin - så kanskje du slipper den potensielle faren med å bli heroinavhengig.
Ikke meningen å peke finger eller moralisere, bare syns det høres ut som et alternativ med mye mindre skadepotensiale.
Lykke til og god bedring
Sist endret av Alzo88; 4. desember 2019 kl. 23:45.
Hva er galt med og strø dop i hasj mekket. Di forsterker jo hverandre så er jo helt genialt sammen. Og sosialrealisme veit jeg kkke hva betyr så det driter jeg i. Man trenger ikke og leve i en skitten leil og stå på plata for og nyte heroin iblant.