Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2095
Vi er to stk. Skal dele 1g. Planen er å droppe en halvstor dose, og redosere for å holde på formen lengst mulig. Har gjort dette mange ganger med varierende suksess. Vet det er utallige poster på dette men tar det her uansett.

Når etter første dose bør vi redosere, og om vi ikke føler at formen er helt som forventet etter første dose, i hvilket tidsrom kan vi uppe for å komme dit vi vi vil. Når bør 2 og 3 redosering skje?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drop 100mg, redoser ÈN gang med 50mg en time etter peaken.

1g holder for 3 kvelder. Tar dere mer enn det jeg nevnte øker bivirkninger mer enn virkningen, så mao not worth.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har alltid tatt andre dose 2t etter første droppet, men har hørt at du maks skal vente 1,5t så skal teste ut dette selv neste gang.

Tredje dose har jeg alltid tatt maks 1-2 t igjen etter dose 2. Men føler at tredje dose alltid er litt waste fordi da nærmer man seg liksom slutten allerede og man får bare enda mer bivirkninger enn positive effekter.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har alltid tatt andre dose 2t etter første droppet, men har hørt at du maks skal vente 1,5t så skal teste ut dette selv neste gang.

Tredje dose har jeg alltid tatt maks 1-2 t igjen etter dose 2. Men føler at tredje dose alltid er litt waste fordi da nærmer man seg liksom slutten allerede og man får bare enda mer bivirkninger enn positive effekter.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd å redosere 2 ganger èn gang. Aldri igjen. Jeg fikk ingenting ut av den 2. redoseringen, og bivirkningene var mye sterkere denne gangen.
Min erfaring om det eventuelt blir mer igjen er - gjem det!
Det er mang en kveld med litt mdma der litt blir mye, mest og alt.
Tenker ikke stort på "bivirkningene" er ei greie jeg å dama gjør 3-4 gang i året. Uansett så synes jeg det skal svi litt etter bruk. Bør redosen gå nasalt eller like greit med drop?

Lurer også på om det har noe å si om vi tok noe jeg tror var mett 2uker siden. Skulle kjøpe molly men ble hustla å fikk noe som holdt oss våken i nesten 2døgn. Kom i lys hvit/grå krystall form
Sist endret av Leary's thing; 18. januar 2019 kl. 12:23.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Generelle reglen er redrop etter 1-1,5 time med halvparten av første drop og stopp etter det.
Har forsøkt å ta mer selv som virker som en god idé når man sitter der rusa, men ender bare opp med at de negative effektene forlenges og man blir mer "stimmet" og våken. Ikke å anbefale, så drop, redrop, STOPP!

Dog det finnes andre ting som kan forlenge det, 2cb har jeg hørt uten å testet dette selv etter MDMA skal gi en god forlengelse av trippen. Bare mål opp og klargjør dette på forhånd, er stor forskjell på mg på det stoffet.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Tenker ikke stort på "bivirkningene" er ei greie jeg å dama gjør 3-4 gang i året. Uansett så synes jeg det skal svi litt etter bruk. Bør redosen gå nasalt eller like greit med drop?

Lurer også på om det har noe å si om vi tok noe jeg tror var mett 2uker siden. Skulle kjøpe molly men ble hustla å fikk noe som holdt oss våken i nesten 2døgn. Kom i lys hvit/grå krystall form
Vis hele sitatet...
Selvom dere tar det sjeldent, betyr det ikke at dere skal overdrive.

Fordel det på 2 kvelder, eller gi/selg bort halvparten. Effekten blir lik, men bivirkningene blir vesentlig mindre.

Dere vil nok ikke dø av å dele 1 gram, men det høres forferdelig mye ut, og unødvendig hard nedtur.

Angående drop, så kan det både sniffes og droppes. Jeg foretrekker drop, men jeg har også sniffet en redosering. Det svir nok endel om krystallene ikke er hakket bra nok opp.
Det jeg pleier å gjøre, er at jeg tar en redosering nasalt etter 45 min etter bomba, Har alltid vært knall suksess
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
min første dropp er alltid 120-130mg krystall, etterfulgt av 60-70 mg.
sitter alltid på alarmen på klokken 2 timer ettet at jeg.
holder meg til en kveld i kvartalet, så bivirkninger er ikke et problem for meg, og jeg ruller like hardt hver gang.
I'm in this for the long run.
Har PSTD og bruker dette stort sett i terapi form, med så langt, god suksess