Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1186
Tenker å ta en runde snart. Lurer en del på dosering og gangen i det. Har ikke tadd sopp/lsd på 4ish år iallefall ikke i høy dose. Grunnet en litt for heftig tur(200ish flein)og redselen satt seg litt for godt.

Men er gira på en god funk men kanskje ikke helt ut der. Tenker å ture alene da det gikk på trynet sist jeg gjorde det med en kompiss.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
200 tørket flein er vel mellom 6 til 7 gram. Det er en sinnsyk dose ja hehe. Jeg ville gått for 2g cubensis eller 1,6g flein. Mediter 20-30 minutter før du begynner og lag te av soppen slik at du får mer easy onset. Det er ikke vits å chase en heavy dose for funk. Du kan heller ta det rolig og kjøre opp til 2.5 cubes eller 2g flein neste gang. Hvorfor stresse liksom? Lag deg også et sanctuary der du tripper slik at du har en safespot. Hjemme kan det være f.eks soverommet og i sengen din.

Et dyr hjelper ekstremt mot badtrips og hunder klarer på et vis å sense det om du ikke har det så bra. Jeg husker en en gang jeg lå på sofaen å gikk gjennom noe solid sick shit og da kom en erfaren trippehund og la seg på magen min og var med meg gjennom det. Selv om det jeg gikk gjennom shitten alene så var jeg ikke alene og kunne klappe det lille vesenet.
To gram tørket flein og 100mg mdma gjorde susen for meg og vel så det.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
To gram tørket flein og 100mg mdma gjorde susen for meg og vel så det.
Vis hele sitatet...
1,8g flein og 150mg mdma her, ble en vakker natt!
tok vel 2gram + 150-200mg mdma når vi skulle teste høstens fangst. Ble ei rå natt med god funk på alle.

Da droppa vi mdmaen omtrent en time inn eller røffly når ting begynte å svaie. For min del overtok mdmaen rusen rimelig heftig, så det ble mer en rull med litt farger enn motsatt. I ettertid tenker jeg at jeg skulle venta enda litt lengre før drop, og muligens tatt litt mindre så den ikke overkjørte soppen.

Fikk veldig digg nedtur, men det kan være noe som kræsjer hardt hos andre, om du har en seig soppnedtur samtidig som hodet koker av det siste av mdmaen. Stay safe
Takk for flotte svar. Shit banditt ikke rart sist tur tok meg med storm. Trodde 200ish var en plass mellom 3og4g tanken var vell at 50-60stk vær ca 1g.

Planen er å få en sopp tur med innslag av molly. Ikke omvendt. Synes molly blir litt tamt på stua aleine

Kan jeg feks uppe mollyn under turen om soppen blir for heavy?