Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 831
Jeg flytter inn i en leilihet hvor det ikke er mulig å få wifi-nett. Har veldig ustabilt nett fra før, da routeren som sprer internettet er for langt unna min leilighet virker det som.. så bruker som regel 4g hjemme. Jeg surfer en del på nettet, spiller litt candy crush lignende spill og en sjelden gang i Blandt ser jeg en film på Netflix (når jeg tenker meg om er det snart 2 år siden). Pittelitt YouTube-videoer men ikke i timevis, en video her og der.. har muligheten til å logge meg på wifi på jobb for å oppdatere og gjøre spillelister på Spotify offline.

Jeg ser Telenor tilbyr abonnement med 60 GB, tror dere det holder for meg?? Har 20 GB nå, og bruker i snitt 10-15 hver mnd..

Vet det er vanskelig å svare på, så jeg får bare prøve å se- men er litt nysgjerrig også da 🙈
Hvis du bruker 10-15 nå er jeg ganske sikker på at 60 holder dersom du ikke endrer forbruket ditt.............