Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1639
noen som har sangtips(heavy metal), eller spillelister de vil dele?
Profesjonell twerker
6 2
Har du sjekka ut HELLYEAH? spotify:track:1uZXf9hQR1zkh1TPIGbuFP
Gojira! spotify:track:2pZsQqXFgcY03vRyZxSQhU
Har du noen eksempler på band du ellers hører på? Siden folk tolker begrepet "heavy metal" ekstremt forskjellig, er det betydelig lettere å gi tips om du kan spesifisere litt mer.

Nuvel, generelle tips som vanskelig kan defineres som annet enn heavy metal:
Grand Magus - I am the North
Hell - Age of Nefarious
Ram - I am the End
Jorn - We brought the angels down
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Har du noen eksempler på band du ellers hører på? Siden folk tolker begrepet "heavy metal" ekstremt forskjellig, er det betydelig lettere å gi tips om du kan spesifisere litt mer.

Nuvel, generelle tips som vanskelig kan defineres som annet enn heavy metal:
Grand Magus - I am the North
Hell - Age of Nefarious
Ram - I am the End
Jorn - We brought the angels down
Vis hele sitatet...

Dette. Kan selv gi noen anbefalinger hvis du gir en pekepinn på hva du er ute etter.
|
|
|
\ /

Dette er også en liste men mye (jeg syntes) bra musikk

http://open.spotify.com/user/11147758092/starred
Sist endret av mini905; 26. juli 2014 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
takk!
hlrer mye på asking alexandria, bring me the horizon, adept og sånt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Vådeskudd Vis innlegg
Dette. Kan selv gi noen anbefalinger hvis du gir en pekepinn på hva du er ute etter.
Vis hele sitatet...
liker screamo! hører mye på brink me the horizon, dead by april, adept, asking alexandria å sånt
Har du prøvd Architects? Anbefales! Kvelertak er heller ikke dumt, men de regner jeg med at du har hørt om...
takk! har faktisk ikke hørt de før 0o
Kvelertak, In Flames, Lamb of God, Trivium, Opeth, Haken. Det er vel favorittene mine. Følg gjerne spillelisten min!
http://open.spotify.com/user/erlendr...SJiW2cE2kxCEL1
Støtter Kvelertak, In Flames, Lamb of God!
Du kan også gi Killswitch Engage, Avenged Sevenfold (Waking the Fallen-albumet), Crown the Empire, Atreyu, Five Finger Death Punch et forsøk!
tusen takk, fått mange tips nå
Soilwork Har mange heftige sanger.
Maylene and the Sons of Disaster awesome redneck-metall fra USA
All that remains Kraftig metall med mye trøkk. til tider også melodisk
Også noe du garantert har hørt (om): Rammstein metall med et ganske "industrielt" lydbilde.
Sist endret av olli408; 7. august 2014 kl. 12:44.