Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1108
Hei!

Fikk ett lite problem med innloggingen til World of Warcraft-clienten hinn dagen.
Idag er det da andre gang jeg reformaterer pc'en HELT.

Fortsatt ett problem..

Jeg fikk ikke til digital download, så tydde til manuelt med cd'er.

Fortsatt ett problem..

Det står at den skal "Update" patcher etc, men tilslutt får opp "Failed to connect to the Battle.net patch service. Please check your internet connection and try again."

Internettet er det ingenting galt med, og det har jo fungert med plutselig stoppet?

Kommer også opp en link: https://eu.battle.net/support/en/article/BLZPTS00002

Men den er jo til ingen hjelp...

Noen dette har skjedd med før, og vet hva som må gjøres?!

Fikk ingen hjelp fra kategorien spill, så prøver heller her..
Det første jeg hadde sjekket ville vert brannmuren. Har du testet å deaktivere den og prøve å patche i etterkant? Du har jo også muligheten til å manuelt laste ned og patche spillet hvis du måtte ønske det, men det blir tungvint i lengden.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Kan også prøve å kjøre fila som heter wow repair tool (har ikke wow installert her så har ikke nøyaktig navn, men den skal ligge i wow folderen din)

Du kan også prøve å slette WTF mappa da den kan bugge (det lages ny på neste login)
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Det første jeg hadde sjekket ville vert brannmuren. Har du testet å deaktivere den og prøve å patche i etterkant? Du har jo også muligheten til å manuelt laste ned og patche spillet hvis du måtte ønske det, men det blir tungvint i lengden.
Vis hele sitatet...
Har prøvd dette, har jo prøvd med og uten antivirusprogram også.
Er det jeg har gjort, installert manuelt med originale cd'er, og dermed får patchene fikse seg selv. Noe som ikke gikk..

Sitat av Gig Vis innlegg
Kan også prøve å kjøre fila som heter wow repair tool (har ikke wow installert her så har ikke nøyaktig navn, men den skal ligge i wow folderen din)

Du kan også prøve å slette WTF mappa da den kan bugge (det lages ny på neste login)
Vis hele sitatet...
Skal prøve både wow repair tool, og slette WTF mappen.
Men må vente til søndagskveld, turer te Bergen idag med en helg på fylla der. Pc ikke tilgjengelig hehe
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Hvis du ikke får til digital download og heller ikke patcher så ligger det vell mest sannsynlig på internettet / brannmuren.
Det er ikke noen porter som downloaderen trenger som er blokkert av ruteren din da?
Sitat av Anonym67010 Vis innlegg
Det er ikke noen porter som downloaderen trenger som er blokkert av ruteren din da?
Vis hele sitatet...
Det virker veldig ulogisk, for for noen dager siden hadde jeg ikke ett problem whatsoever, utenom at wow begynte å lagge sykt innimellom, noe jeg ikke har opplevd før..

Så plutselig fikk jeg meg ikke innpå når jeg ligget meg på innpå wow, så tenkte at en enkel reformatering ville hjelpe, det gjør som regel det på alt.

Men etter 2 reformateringer, still a problem..
Sist endret av meitemark; 12. april 2022 kl. 17:58.
Du er klar over at jeg linket til en side der du kan laste ned patchene, og ikke spillet?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Du er klar over at jeg linket til en side der du kan laste ned patchene, og ikke spillet?
Vis hele sitatet...
Åja, beklager haha..

Er på iPhonen, ikke like lett å se med liten skjerm!

Sksl prøve det på søndag!
Kan ikke være foreldrene dine som har funnet ut hvordan de skal blokkere porter gjennom ruteren fordi du spiller for mye ifølge dem ^^ ?
Prøv å reset ruteren.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Kan ikke være foreldrene dine som har funnet ut hvordan de skal blokkere porter gjennom ruteren fordi du spiller for mye ifølge dem ^^ ?
Vis hele sitatet...
Den dagen da foreldrene mine lærer sånt, da flytter jeg.
Mine foreldre fikk hjelp til det fra de vi leide nett fra før. Heldigvis så utdannet jeg meg innen IT da, så var ikke noe problem å ordne opp i det. Har flyttet ut for en stund siden nå, men det er ikke noe problem å fikse det uansett. Så lenge de ikke bestemmer seg for å sette sitt eget passord i tilegg ^^
Sitat av Rediver Vis innlegg
Kan ikke være foreldrene dine som har funnet ut hvordan de skal blokkere porter gjennom ruteren fordi du spiller for mye ifølge dem ^^ ?
Vis hele sitatet...
haha +1.

Dette er et internett problem ikke et formatere windows problem. Ta med deg pcen til et annet internett og det vil helt sikkert fungere der.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Kan ikke være foreldrene dine som har funnet ut hvordan de skal blokkere porter gjennom ruteren fordi du spiller for mye ifølge dem ^^ ?
Vis hele sitatet...
Vel, det er ganske umulig.

Jeg er 18, og det er jeg som betaler for nettet i huset. Så, med andre ord det er jeg som styrer nettet og har full tilgang, mens de som er der må komme å spørre MEG om passordet til nettet. Inkl foreldre.

De får dog ikke passordet, men jeg skriver det inn på pc/iphone/nettbrettet dems.