Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1901
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Heisann folkens.

Ønsker å få laget en logo til mitt firma så søker derfor etter en dyktig kar/kvinne med litt tid til overs som kan designe en for meg.
Dette er selvfølgelig betalt arbeid, hvor mye får vi bli enige om før du starter


Denne skal brukes på visitkort og profilering på klær og biler hvis det har noe å si på utformingen.

Ta kontakt med meg på pm så kan vi diskutere både pris og utforming.
Elance fungerer bra hvis du velger rett person! :-)
Marius Tungesvik! Han er meget dyktig!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Logomesteren kan hjelpe deg, hvis ikke du allerede har skaffet logo? http://www.logomesteren.no
Skjønner virkelig ikke grunnen til å grave opp så gamle poster. Går ikke bedriften din bra nok MikealKri? ...
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Skjønner virkelig ikke grunnen til å grave opp så gamle poster. Går ikke bedriften din bra nok MikealKri? ...
Vis hele sitatet...
Ble medlem av freak.no i kveld, så beklager at jeg ikke har lest posten tidligere. Men takk for velkomsten Little Pixie!
Sist endret av MikaelKri; 14. juli 2013 kl. 01:08.