Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1153
Hei !

Jeg skulle ha lagt ankerpunkter på alle stedene hvor linjene krysser, men å gjøre dette manuelt med add anchor point-tool tar veldig lang tid, siden jeg har ganske mange. Ved å markere alt for så og bruke pathfinder > Outline får jeg til dette, men problemet da er at jeg ikke får til å "angre" pathfinder > outline uten å gå steg-for-steg tilbake, noe som da fjerner de forandringene jeg har gjort i pathfinder > outline.

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre?
Skjønner ikke helt hva du mener med det her. Men ganske sikker på at den hvite pilen er løsningen.
Trådstarter
66 6
På alle de plassene hvor strekene møtes/går over hverandre vil jeg legge ankerpunkt. Men å gjøre dette med add anchor points-verktøyet vil ta veldig lang tid, så derfor lurte jeg på om det fantes en mulighet for å gjøre dette automatisk, sånn at alle punktene hvor linjene møtes(intersect) får et ankerpunkt.

Ved å markere alt, også bruke Pathfinder > Outline, så skjer dette. Men når man bruker Outline, så fjernes linjene jeg har tegnet. Jeg vet ikke hvordan jeg kan "fjerne/angre" outline, sånn at linjene kommer tilbake etter at jeg har gjort endringer.

Om noen har andre forslag en å bruke Pathfinder > Outline , så tas de godt imot og.

Name:  Screen Shot 2013-02-05 at 8.47.45 PM.jpg
Views: 62
Size:  46,6 KB

fant ut av det. Object > Path > Add Anchor Points
Bra! Rakk ikke å se over før du fant det ut selv!