Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1322
Hei! Jeg har nettopp startet med illustrator(for et fantastisk program), og hittil har jeg kun lekt meg litt og sett noen tutorials på nettet. Med andre ord, jeg kan ikke så mye enda.

Det jeg lurer på er, hvordan kan jeg få fjernet de strekene som er utenfor den største sirkelen i bildet nedenfor uten å ødelegge sirkelen? Viskelæret tar litt, men det er ikke nøyaktig nok. Oftes visker den ut selve sirkelen. Jeg har også prøvd kniven, etter jeg så det på en tutorial, men den får jeg ikke til å fungere.. Jeg kunne også ha tenkt meg å kuttet ut en del linjer/former inne i selve sirkelen og. Bildet består av mange sirkler over hverandre, så jeg har muligheten til å jobbe med en og en.

Jeg har strevd ei god stund med dette nå, men jeg finner fortsatt ikke ut av hvordan jeg kan fjerne disse sånn at det blir perfekt. Har heller ikke funnet en tutorial som kan hjelpe meg med akkurat dette. Jeg håper noen her inne kan hjelpe, det hadde gjort meg veldig glad

På forhånd, takk!


Name:  Screen Shot 2013-01-31 at 9.55.56 AM.jpg
Views: 91
Size:  81,7 KB
Bruk den hvite pilen å marker anchor points til strekene for så å trykke slett. Men husk på å markere de anchor pointsene du vil slette. Kan alltidsutdype mer imorgen.
Trådstarter
66 6
Tusen takk ! Det funket perfekt ;D