Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 946
Hei !

Er for øyeblikket i København, og har planer om å dra ut å feste litt. Men i et hav av uteplasser o.l i en ganske stor by så er det greit å vite hvor man kan gå for å spare litt tid. Jeg leter etter en plass med kule og hyggelige folk, musikk som hiphop, reggae o.l og greie priser - god stemning generelt
Om noen har personlige anbefalninger eller hørt om noe som passer kriteriene så hadde jeg satt stor pris på å få høre om de

På forhånd, takk
Sist endret av Jokr; 19. juli 2012 kl. 17:24.
Det bruker å være reggae-, dubstep- og hip hop-konserter på Pumpehuset. Sykt kult lokale, trivelige folk og tilsynelatende lite stress med røyking i bakgården

Sjekk ut om det skjer noe der mens du er det.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Det bruker å være reggae-, dubstep- og hip hop-konserter på Pumpehuset. Sykt kult lokale, trivelige folk og tilsynelatende lite stress med røyking i bakgården

Sjekk ut om det skjer noe der mens du er det.
Vis hele sitatet...
Vil bare få bekreftet at når du nevner røyking, så mener du det narkotiske stoffet Cannabis?

Har forresten bursdag idag, så ikke klikk på meg fordi jeg kaller Cannabis for narkotika. Er fullstendig klar over hva "alle" syns om det, jeg er også enig, men vil bare være helt ordentlig i slike saker, som yrket mitt krever også
Sudlabadel
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Har forresten bursdag idag
Vis hele sitatet...
Veldig off-topic, men vi har visst bursdag på samme dag!
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Vil bare få bekreftet at når du nevner røyking, så mener du det narkotiske stoffet Cannabis?

Har forresten bursdag idag, så ikke klikk på meg fordi jeg kaller Cannabis for narkotika. Er fullstendig klar over hva "alle" syns om det, jeg er også enig, men vil bare være helt ordentlig i slike saker, som yrket mitt krever også
Vis hele sitatet...
Jeg mente det narkotiske stoffet Cannabis. For å presisere røkte jeg ikke selv da jeg var der og det var absolutt ikke noen røykebule, men jeg observerte at ble røkt utenfor uten at vaktene gjorde noe med det og det så ut til at det som ble røkt utenfor var noe annet enn det som ble røkt inne i lokalet
Trådstarter
66 6
Sitat av Judaz Vis innlegg
Det bruker å være reggae-, dubstep- og hip hop-konserter på Pumpehuset. Sykt kult lokale, trivelige folk og tilsynelatende lite stress med røyking i bakgården

Sjekk ut om det skjer noe der mens du er det.
Vis hele sitatet...

Ah, dødskult! Tusen takk for svar! Skal sjekke det ut !
Sitat av Maglii Vis innlegg
Veldig off-topic, men vi har visst bursdag på samme dag!
Vis hele sitatet...
Takk for info.
http://ibyen.dk/natteliv/nattelivgui...r-i-weekenden/

Det er gade fest på den røde plads idag.. Dj-s og øl til 10 kr stk

bas under bruen imorgen: reggae, db og dubstep: gadefest med billig drikke hele morgen dagen.