Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1020
The Nerdrager
Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om hva dere på Freak synes er best oppsett for companion, og hvorfor.

- Eirana - The Enchantress
- Spellcaster
- Kormac - The Templar
- Healer / Tank
- Lyndon - The Scoundrel
- Damage dealer

Når jeg spilte solo, falt jeg veldig for Kormac, templaren, grunnet healing abilities. Jeg valgte det følgende:

* Heal (Han fyller på livet ditt av-og-til.
* Loyalty (Passiv health regen)
* Charge (AOE Stun)
* Guardian (Stun på fiender rundt deg + Heal + litt Hp5)

Spilte Barbarian:

/Cleave - Med explosion
/Husker ikke hva den heter, men den gir hvertfall ut ett jordsjelv i en cone og fremover (Glyph for lengre range og mer damage).

* Stomp (Stunnen)
* Vengance med heal glyph
* War Cry (Med more attack damage glyph)
* Earthquake tingen med lava glyph

- Passiv 1. More health globes
- Passiv 2. 3% Life steal
- Passiv 3. Double duration + 1% hp5 i 60 sec ved shouts.

Med dette oppsettet så dør jeg så og si veldig sjeldent. Har fungert for meg helt siden Act II Normal, er snart på Act II på andre gjennomgang.

Hva fungerer for dere?
Har selv bare låst opp 2 companions, men jeg tror nok jeg kommer til å gå for Templar med healing. Jeg spiller barbar, så det føles ganske riktig.
Templaren er best IMO. Healen hans er priceless, spesielt i Nightmare (eller vanskeligere). Syns ikke at hp regenen hans er viable though. Det er bare 5hp regen elns? Som Witch Doctor (litt squishy, kan fort dø hvis jeg blir ganget opp) så syns jeg at taunten hans som han bruker når du er 50% eller lavere er GULL værdt.

Har bare spillt Diablo i 2 dager nå så jeg er veldig fersk, ikke Quote meg på dette. Det er bare slik jeg føler det
Spiller selv barbarian, og finner ingen nytte i heals fra Templar. Får heals fra så mange andre kilder at jeg heller valgte en companion som gjør mer dps. Dessuten er det digg å ha en som kan bruke ranged attacks på irriterende fugler o.l.
The Nerdrager
Trådstarter
Det er 50 Hp5 Så det er faktisk en del:3

Det er det du har stun med Vortex glyph for Mandokir