Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 13264
Gjest
Trådstarter
Da er det vel heller ekstremt bra greier...
kjøpt bøff en gang som jeg vet om.
Den var stein hard, tok ikke fyr uansett hvor lenge du varma den og den ble heller ikke myk når du brant den.
Oslo området, høsten 07.
50 plate med denne typen gikk for en 1000lapp...

Kjøpt en del Dårlig hasj, og hasj som nesten ikke virket, men vet ikke om det har vært blandet ut med noe dritt eller om det bare var dårlig hasj, tror det bare var dårlig hasj.

Mange som sier det er mye dårlig hasj i norge ser jeg, regner med at dere røyker ganske ofte og har en litt høyere standar enn en bruker som ikke røyker så mye.

standar hasj som du får på gata pleier å funke topp 90% av gangene, men vis du smoker den samme gate hasjen i en uke så virker det derimot som om det er dårlig hasj.
Venter du 2 uker med å røyke, så funker den samme typen hasj like bra igjen.

Har hørt flere ganger at norge er et av de heldige landa som har veldig lite av bøff og har en litt høyere standar en hasj i andre land, med unntak av land som Afghanistan, Pakistan og Nederland så klart.
Sist endret av sykofant; 7. juni 2009 kl. 18:42.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Da er det vel heller ekstremt bra greier...
Vis hele sitatet...
Er det normalt å hallusinere av hasj ?
CrimsonMoon: Ja.
Skralla1: Nei.
sofa: viss ryktene om at sand har blitt blandet i somme parti er det penger å hente. vekten øker og du bruker mindre av godsakene. som sagt før har jeg hatt en merklig type selv. Den knaste i munnen og smakte sand. Fargen var også lysere en den pleier.

CrimsonMoon: Nei, det er ikke normalt. Men det kan forekomme hoss somme personer.
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Er det normalt å hallusinere av hasj ?
Vis hele sitatet...
Det kommer litt ann på. Hvis du har god hasj og du røyker en god del, vil du absolutt kunne få hallusinasjoner. (Med hallusinasjoner mener jeg ikke sånne ordentlige sterke, som på en lsd, sopp, etc, men heller at ting "bølger", naturen ser fantastisk ut, og litt mer sånne ting)

Det skjedde faktisk meg senest igår. Det var en helt fantastisk opplevelse og jeg forstår endelig hva alle som har prøvd psykedeliske midler mener når de sier at plantene virker underlig 3D. Solen skinte gjennom bladene på en helt fantastisk måte, jeg kunne se hvert gresstrå på plenen og alt skinte i utrolig sterke farger.
Nydelig
Sist endret av exocytose; 8. juni 2009 kl. 16:47.
Jeg har en tendens til å hallusinere ganske kraftig om jeg røyker nok, og mest på god pot.
Hallusinasjonene har faktisk blitt så drøye at hele rommet pustet, samt orber som flyr overalt rundt i synsfeltet.
For ikke å glemme ganske syke CEVs! Så ja, det går ann, men det er tydligvis forskjellig fra perosn til person. Ingen av vennene mine har det på samme måte...
Da kommer et lit off-topc spm: Vil det da være en lur ide for meg å ta en sopptur? Iom. at jeg virker relativt overømfintlig for hallusinogener.
Gjest
Trådstarter
Sub_sic: Har turet relativt knirkefritt på sopp med samme utgangspunkt og fått en helt normal trip. Får du ekstremnoia av å røyke, derimot, bør du kanskje tenke deg litt om og forberede deg :P bare ikke røyk under trippen så går det nok fint (som vanlig).
Får aldri noia nei, med mindre jeg er på nippet av å bli busta av snuten og div, men det er vel relativt vanlig :P Hehe
Jada, har opplevd en gang da jeg kjøpte en 5g weed at 2 av dem var bare jævla blomst som du finner nesten overalt. Jeg gadd ikke å sjekke siden det var mørkt og den ene posen jeg åpna var real thing. Så beste tipset? sjekk hva du får ved å brenne en liten bit av det og bruk den samme dealeren så lenge han har slik at dere blir venner, FAEN RØYK MED PERSONEN hvis vedkommede har lyst... så skal du se at dealeren kan bli veldig generøs:P i det sisst så får jeg 5 i pris for 3 =)

Noen dealere vanner weeden sånn at den veier mer så kan være lurt å se etter det også. Vet ikke om det fins noen andre scamme måter med keef enn å bare gi en skeptisk liten bit.

Når det kommer til dårlig hasj, ja det er jævlig lett å få restebæsj og lav % thc innholdig. Tipset om en god dealer er egentlig det beste man kan få.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg har weed som lukter normalt og føles normalt, men asken blir steinhard. Jeg har tatt 5 trekk for så å kaste jointen. er dette penslet/sprayet med noe? eller er det rett og slett elendig curing og tørking? skal nevnes at det er handlet fra en random afrikans dealer, så er forsovidt bare meg selv jeg kan klandre. spm mitt er vel om hvis noen har erfaring med at det bare er dårlig curet, kan jeg da legge det i vann å cure det selv? takker for svar!

Mvh kukktryne
Har heldigvis aldri fått dårlig vare. Har fått en hasjtype som var litt mindre klissen, og litt mindre funk i en den jeg vanligvis har kjøpt. I tillegg fikk jeg mye stilk og dritt den eneste gangen jeg fikk kjøpt MJ lokalt. Weeden var meget bra men ble jo bøffa på noen gram mtp alle stilkene.

Btw,

begge typene brunt var harde, men ble fort mykere og skikkelig seig og god når de ble varmet litt. Dette var vanlig maroc eller hva de nå kalte det.
Sist endret av Wickeddark; 14. januar 2012 kl. 00:21.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Sitat av kukktryne Vis innlegg
jeg har weed som lukter normalt og føles normalt, men asken blir steinhard. Jeg har tatt 5 trekk for så å kaste jointen. er dette penslet/sprayet med noe? eller er det rett og slett elendig curing og tørking? skal nevnes at det er handlet fra en random afrikans dealer, så er forsovidt bare meg selv jeg kan klandre. spm mitt er vel om hvis noen har erfaring med at det bare er dårlig curet, kan jeg da legge det i vann å cure det selv? takker for svar!

Mvh kukktryne
Vis hele sitatet...
Det høres ut som den er våt ja, hadde den ikke vært curet skikkelig hadde den spraket når du hadde fyrt den opp. I ditt tilfelle så får du ikke fyrt den opp engang, ta å tørk den du.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
At den er prima vare tror jeg vi med stor sansynlighet kan utelukke, men den kan fortsatt være relativt kurant. Som sagt, umulig å si med sikkerhet før man har prøvd den.
Vis hele sitatet...
meste av ba brunt jeg har vært borti har boblet da jeg har tatt flammen borti og tatt fort fyr og blir veldig seig.. vet ikke hvorvidt det er relevant for om det er bra dårli saker.. men lukta på hasjen og ikke minst funken gir den beste peke pinnen som du sier
ArbeidsledigProletar
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Det høres ut som den er våt ja, hadde den ikke vært curet skikkelig hadde den spraket når du hadde fyrt den opp. I ditt tilfelle så får du ikke fyrt den opp engang, ta å tørk den du.
Vis hele sitatet...
Spraking AKA gnister = frø? Ikke dårlig curing the fører bare til at greia blir skarp på halsen.
Kjøpte 10gram(5/5) av 2 forskjellige sorter som boblet når jeg var innom tromsø for 2mnd siden, den ene var veldig mørk å kompakt, hard uten oppvarming mens den andre lignet på vanlig maroc men boblet også(mindre en først nevnte) De luktet ikke som hasj.

De så helt ok ut, fungerte men dårlig, først nevnte ble svart når man brente en liten klump å det kom en gul olje under, å i asken var det masse svarte prikker i selv etter flere ganger med lighteren.

-Helseskadelig
Sist endret av meitemark; 14. januar 2012 kl. 20:01.
Kripos analyserer alle cannabis-beslag. Tror dere kan sove godt om natten med god tro på at de hadde informert befolkningen om de fant noe merkverdig i produktene som ble beslaglagt. Folk gikk rundt i åresvis og snakket om hasj penslet med heroin, aldri har noe lignende blitt beslaglagt i Norge.
Finst mangen -store- parti som har blitt skadet under transport(vannskadet f.eks) og blitt liggende i norge i flere år før alt har blitt solgt, mye av det her både sett rart ut, brent rart, smakt rart og alt annet mellom himmel og jord. Betyr nok i 99% av tilfellene ikke at noen har blandet det ut med noe for å øke vekt/profitt tho.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Spraking AKA gnister = frø? Ikke dårlig curing the fører bare til at greia blir skarp på halsen.
Vis hele sitatet...
Ikke av frø nei, men jeg blandet curing med flushing. My bad.
Sist endret av Quadraxis; 14. januar 2012 kl. 23:05.
Gjest
Trådstarter
Sitat av kukktryne Vis innlegg
jeg har weed som lukter normalt og føles normalt, men asken blir steinhard. Jeg har tatt 5 trekk for så å kaste jointen. er dette penslet/sprayet med noe? eller er det rett og slett elendig curing og tørking? skal nevnes at det er handlet fra en random afrikans dealer, så er forsovidt bare meg selv jeg kan klandre. spm mitt er vel om hvis noen har erfaring med at det bare er dårlig curet, kan jeg da legge det i vann å cure det selv? takker for svar!

Mvh kukktryne
Vis hele sitatet...
Jeg mener å ha hørt at dette er på grunn av at det fremdeles er næringsstoffer igjen i planten, altså den er ikke flushet ordentlig før høsting. Biter litt i halsen, men om weeden funker så er det ingen grunn til å kaste den med mindre du blir direkte dårlig eller det gjør vondt/du får betennelser ol. av å røyke den.

Jeg har hatt weed som jeg ble rød og betent i munnen av, da tok jeg heller og lot være å røyke den...
Jeg vet iallefall helt sikkert at hasjen i Bergen er DRITT og mest sannsynlig blandet ut med gud vet hva.
Og når kvaliteten synker, stiger prisen. Henger ikke på greip i det hele tatt. Bakvendtland.

Det er klart at de som har gode kontakter får bra saker, men de av oss som ikke har det må ta til takke med 9 deler bæsjen-til-bob-kåre og 1 del hasj som allerede er utblandet.

Om regjeringen faktisk hadde brydd seg om de som bruker rusmidler, hadde vi legalisert for lengst.
Men de har vel ikke satt seg nok inn i temaet en gang til å vite hvor utblandet cannabisen er.
Og disse menneskene tar avgjørelser på vegne av befolkningen!

Legalisering og kontroll = rent produkt. På tide å våkne opp.
ja, har fått mye forskjellige blandinger. fra henna,dyrefett, gummi, og sikkert ting jeg ikke vil vite om. når alt den feite tjallen gir deg, er hoste... på tide myndighetene kommer på banen snart, og tilbyr rene varer. er jo sykt mye bøff.
Værste hasjen jeg har har fått smakte å lukta ekstremt negllakk.fjerner, etter et par trekk så reiste jeg meg opp, gikk rett i bakken....alle som røyka den hadde fæle ubehag. Er ikke av den voldelige typen, så gjorde ikke noe med det, andre derimot...

Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Ikke av frø nei, men jeg blandet curing med flushing. My bad.
Vis hele sitatet...
Både frø og kvister gnistrer når det røykes
Kommer stadig borti tørroc med sand, da dealeren som bor nærmest meg alltid har dette. Knaser mellom tennene, som en annen bruker sa tidligere i tråden Utrolig dumt av meg å stadig handle av han, men han er alltid tilgjengelig. Ender alltid med å røyke dobbel mengde for å få riktig buzz.

Noen dealere satser alt på å kun selge til desperate dustemikler som meg selv, og kjøper inn billige plater med dårlig kvalitet.
Var en random fyr som jeg møtte på Christiania på lørdag som ga meg en joint å sa at " Dette blir man riktig så sløv av. " tok 3 hits av en joint og jeg var ferdig mann. Har aldri følt noe sånt av det jeg har røkt i Norge...
Sitat av zapi Vis innlegg
Var en random fyr som jeg møtte på Christiania på lørdag som ga meg en joint å sa at " Dette blir man riktig så sløv av. " tok 3 hits av en joint og jeg var ferdig mann. Har aldri følt noe sånt av det jeg har røkt i Norge...
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis bare veldig god indica hasj..
Sitat av sykofant Vis innlegg
Skralla1: Nei.
Vis hele sitatet...
Med gode saker så er det ikke unormalt nei.
Sist endret av Bombasa; 16. januar 2012 kl. 22:19.
Har vært borti noen ganske lugubre klumper i ny og ned. En som bare ble forkullet når jeg skulle brenne den, blandt annet. Den smuldra bare opp og la seg i en askehaug. Prøvde dog ikke røyke asken, men tror nok ikke det hadde hatt mye for seg.
Har også vært borti en som jeg tror det var ganske store mengder gummi og/eller trelim i! Lukt og smak tilsa vertfall det. Prøvde fyre et par bonger på rappen, uten noen effekt som helst, bortsett fra at det gjore jææævla vondt i lungene etter 3. bonga. Kasta resten av klumpen da det var en kompis som ordna og jeg ikke hadde kontakt med kilden selv.

Uten om det er det jo alltids noe som lukter litt rart, og kjennes litt rart ut, men blir jo oftes fjern på det. Tror vertfall selv at disse bare er buffa med planterester etc. for å øke vekta på plata.
Sitat av McHoover Vis innlegg
Har vært borti noen ganske lugubre klumper i ny og ned. En som bare ble forkullet når jeg skulle brenne den, blandt annet. Den smuldra bare opp og la seg i en askehaug. Prøvde dog ikke røyke asken, men tror nok ikke det hadde hatt mye for seg.
Har også vært borti en som jeg tror det var ganske store mengder gummi og/eller trelim i! Lukt og smak tilsa vertfall det. Prøvde fyre et par bonger på rappen, uten noen effekt som helst, bortsett fra at det gjore jææævla vondt i lungene etter 3. bonga. Kasta resten av klumpen da det var en kompis som ordna og jeg ikke hadde kontakt med kilden selv.

Uten om det er det jo alltids noe som lukter litt rart, og kjennes litt rart ut, men blir jo oftes fjern på det. Tror vertfall selv at disse bare er buffa med planterester etc. for å øke vekta på plata.
Vis hele sitatet...
Finn frem klumpen igjen og send den inn til Kripos. Skal mer enn villig donere ny røykings til deg om det blir påvist trelim og/eller trelim

Mente såklart gummi og/eller trelim..
Det ironiske er at Staten og Politiet skader befolkningen (oss vanlige folk) med å la kriminelle ta over utsalg av en så populær vare som cannabis. Cannabis burde man kunne kjøpt i ordentlige butikker, synd at de pengegriske/maktsyke sentralbankene har klart å manipulere lovene rundt cannabis, ikke bare i USA, men også her og maaange andre steder.

Nå angriper de dispensere i California, prøver å trappe ned Amsterdam og også Canada
Sist endret av Dagdriver; 17. januar 2012 kl. 22:22.