Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1388
når jeg skal spille med en venn i squad, deretter trykke find game, står den på matchmaking lenge, så joining etter hvert, så kommer error "Failed to join game. please check your internet connection". noen som har vært borti det der?

funker helt fint når jeg spiller alene.
Jeg har akkurat samme problem på xbox det har vennene mine også. det funket før men plutselig sluttet det å virke. håper noen vet hvordan man fikser det.
Om dere søker etter et spesifikt map og gametype, prøv å søke uten å requeste et map. Funket iallefall for meg.
Find game/quickmatch fungerer ikke. Den fungerer fint noen ganger, helt til de oppdaterer med en patch eller noe å da fungerer det ikke lengre.
glad det ikke bare er hos meg, dette er noe dritt as
EA vet om problemet og de holder på å fikse det. Twitter er fint å følge med på.
Det samme skjer hele tiden med meg også, spiller selv på ps3 men du må bare velge hva du skal spille og ikke velge spesefikk bane men bar trykke ''ANY'' så funker det som regel. Hørt dem holder på og fikse det, det har holt på for lenge nå mener jeg da..

Men om du spiller ps3 ADD meg da ^^
cprX