Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 467
Hei, jeg har for øyeblikket ingen tv og har lyst til å bruke min iMac 27" (2011 modell) til å spille playstation med. Bruke den som tv med andre ord.

Jeg vet at dette har funka fint før med mini display port til hdmi adapter, men som det viser seg så er det ikke støtte for det i 2011 modellen (takket være thunderbolt som kun tillater andre thunderbolt enheter).

Så derfor leter jeg etter et alternativ, så da tenkte jeg et eller annet som kan kobles til med USB og som er kompatibelt med mac selvfølgelig.

For eksempel så var det en Pinnacle boks på elkjøp som kunne kobles til med USB og som hadde diverse kabel inputter, kan du noe sånn fungere til å vise ps3'en i HD eller i beste fall Full-HD på mac'en? Hvis den boksen har komponent inputter? Og eventuelt er det noe mer jeg måtte trenge for å fullføre tilkoblingen?

Takk for alle tilbakemeldinger.
Capture card bokser har mye lagg, du sparer mer på å bare kjøpe en TV.
Sist endret av F4celess; 3. november 2011 kl. 16:37.
Som F4celess også nevner. enheter som Hauppage, Intensity vil gi deg for mye latency til å kunne spille over. De fungerer derimot finfint om du bare skal se på TV

kjøp en billig tv, en 32" koster knapt mer enn intensity-kortene
Ok, takk for hjelpen.