Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 583
Jeg gikk for en tid tilbake til anskaffelse av et Corsair Hs1 gaming headset (USB versonen). Hadde litt trøbbel med feil drivere og sånt først, men etter hvert funka det fjell. Nå de siste dagene har jeg hatt litt problemer; headsettet har begynt å skru seg på og av vilkårlig, noe som er veldig irriterende siden jeg da må lukke spill etc og reconnecte headsettet. I skrivende stund har headsettet gått helt i stå: Når jeg plugger det i, tar dte en liten stund, og så slår det seg av igjen, og så kan det ta opp mot en time før jeg klarer å skrudet på igjen... Så blir det samma leksa om og om igjen.

Spørsmål: Tror dere problemene ligger i selve headsettet/USB pluggen, eller er det muligens en driverfeil?

Takker for hjelp! /Essy

Ps. Moderatorer: hvis jeg har posta denne tråden feil, kan dere være så geme og i såfall sende meg link til underforumet der den skal være? Takker