Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 521
Hei

jeg har et lite problem her, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med. Når jeg setter i laderen på laptopen, så starter den å lade. Men så etter ei lita stund så slutter den å lade, og starter ikke opp å lade før jeg har tatt stikkontakten inn og ut. Noen som vet hva årsaken kan være? Blir jeg nødt til å ordne meg et nytt batteri?
Høres ut som om det er noe gale med pluggen på laderen.
Trådstarter
66 6
hmm, vet ikke jeg nei. Bare så rart at den starter å lade, også bare slutter..
Det er iallefall ikke batteriet det er noe gale med. Enten er det brudd i plugg/kabelen, noe som forøvrig er relativt vanlig for ladere(kan naturligvis også være noe gale med transformatoren). Eller så er det noe gale med kontakten hvor du tar pluggen inn.
Sist endret av Spelly; 7. november 2010 kl. 18:25.
Jeg mener at det kan være feil på batteriet, hvis det er feil på batteriet kan vel det være en sensor i laderen som gjør at den slutter å lade?? På HP laptoppen min kan jeg ta ut batteriet men beholde laderen koblet til laptoppen, kan alikevel bruke laptoppen. Prøv å ta ut batteriet men behold laderen i og se om det funker.....