Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1782
Skal hjem på permisjon, så jeg lute på om det er noe mephendrone skal slå ut på i pisseprøve?
Amfetaminer mener jeg å ha lest i en engelsk avis.
Jeg mener å ha lest at det kan gi en falsk positiv på amfetamin. Nærmere prøver derimot vil ikke finne noe som helst, siden at militæret ikke tester spesifikt for mephedrone.

Noen som vet om de ber om en forklaring for et falskt positivt resultat? Tror de bare at det er en feil, eller vil de anta at du har tatt et annet stoff?
Ble dratt inn til urinprøve etter en fuktig kveld på byen.
Prøven viste positivt på methamfetamin.
Jeg ba de sende den videre til labatorietest, men det var visst for mye styr så jeg fikk gå.
Endte opp med å få bot for hasjrøyking pga. et lite utslag (hadde ikke røyket den dagen)
Sitat av MrBean Vis innlegg
Ble dratt inn til urinprøve etter en fuktig kveld på byen.
Prøven viste positivt på methamfetamin.
Jeg ba de sende den videre til labatorietest, men det var visst for mye styr så jeg fikk gå.
Endte opp med å få bot for hasjrøyking pga. et lite utslag (hadde ikke røyket den dagen)
Vis hele sitatet...
Og da hadde du fått i deg mefedron?
Sitat av k-nut Vis innlegg
Skal hjem på permisjon
Vis hele sitatet...
Er du i militæret, eller er "Dikemark" ditt faktiske oppholdssted?
Sitat av fetter Vis innlegg
Og da hadde du fått i deg mefedron?
Vis hele sitatet...
Ja, ca. 300 mg. oralt
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av MrBean Vis innlegg
Ble dratt inn til urinprøve etter en fuktig kveld på byen.
Prøven viste positivt på methamfetamin.
Jeg ba de sende den videre til labatorietest, men det var visst for mye styr så jeg fikk gå.
Endte opp med å få bot for hasjrøyking pga. et lite utslag (hadde ikke røyket den dagen)
Vis hele sitatet...
Litt off-topic:
Men jeg klarte ikke la vær å bli nyskjerrig på hvorfor du måtte ta urinprøve etter en fuktig kveld på byen?
Hva var årsaken?
Sitat av sofa Vis innlegg
Jeg mener å ha lest at det kan gi en falsk positiv på amfetamin. Nærmere prøver derimot vil ikke finne noe som helst, siden at militæret ikke tester spesifikt for mephedrone.

Noen som vet om de ber om en forklaring for et falskt positivt resultat? Tror de bare at det er en feil, eller vil de anta at du har tatt et annet stoff?
Vis hele sitatet...
Vel, en kompis av meg viste positivt på amfetamin hos politiet 2 ganger! han nektet så klart. Dette er en person som holder seg langt unna dette, eneste rusmiddelet han bruker er snus!

Politiet trodde på han på en eller annen rar måte, så han fikk noen sjanser til og kom 2 dager til og testet akkuratt det samme. Han ble sendt til blodprøve og der viste han negativt.

Politiet så det sikkert på frustrasjonen hans eller noe sånt! Men han slapp unna i værtfall ( Det skulle jo bare mange )
Sitat av spQ Vis innlegg
Litt off-topic:
Men jeg klarte ikke la vær å bli nyskjerrig på hvorfor du måtte ta urinprøve etter en fuktig kveld på byen?
Hva var årsaken?
Vis hele sitatet...
En kompis klarte å havne bråk med en dørvakt mens jeg var og kjøpte pils.
Når jeg kom tilbake var han allerede kasta ut, og politiet var allerede utenfor.
Når jeg kom ut prøvde jeg å få politiet til å la han gå, sa vi skulle dra rett hjem..
Men endte opp med å få lommelykta i ansiktet selv.
De mente jeg hadde fått i meg sentralstimulerende stoffer, så da ble det 15 minutter på glattcella og en urinprøve som jeg samtykket til. (mephedrone var ikke spesifikt oppført på noen lister som ulovlig da)

Må også ta med at de kom hjem til meg med ransakelsesordre en time etter jeg ble sluppet ut. (var vel nyskjerrig på hva dette var for noe?)
Hadde nettopp vært ute og biti av en nattings fra plata som lå i bilen.
De sa de gjorde det på den måten for å kunne se om jeg hadde gjemt noe ute.
Men det var bare tull, for alt jeg hadde i bilen lå der dagen etterpå.

2 bøter på under 3 timer..
Sist endret av MrBean; 8. april 2010 kl. 15:49.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av MrBean Vis innlegg
En kompis klarte å havne bråk med en dørvakt mens jeg var og kjøpte pils.
Når jeg kom tilbake var han allerede kasta ut, og politiet var allerede utenfor.
Når jeg kom ut prøvde jeg å få politiet til å la han gå, sa vi skulle dra rett hjem..
Men endte opp med å få lommelykta i ansiktet selv.
De mente jeg hadde fått i meg sentralstimulerende stoffer, så da ble det 15 minutter på glattcella og en urinprøve som jeg samtykket til. (mephedrone var ikke spesifikt oppført på noen lister som ulovlig da)

Må også ta med at de kom hjem til meg med ransakelsesordre en time etter jeg ble sluppet ut. (var vel nyskjerrig på hva dette var for noe?)
Hadde nettopp vært ute og biti av en nattings fra plata som lå i bilen.
De sa de gjorde det på den måten for å kunne se om jeg hadde gjemt noe ute.
Men det var bare tull, for alt jeg hadde i bilen lå der dagen etterpå.

2 bøter på under 3 timer..
Vis hele sitatet...

Hehe, hell i uhell da.
Well, takk for svar. Jeg syns bare det er rart at politiet tar seg slike friheter. Men ettersom det var bråk inni bildet så blir de vel litt kvassere og sjansen større for å få oppmerksomheten rettet mot seg.
Sitat av MrBean Vis innlegg
2 bøter på under 3 timer..
Vis hele sitatet...
Du fikk en bot for hasj, men hva var den andre for?
Fikk først bot for å ha thc i urinet på stasjonen.
Så bot for 0,7g hasj som de fant når de ransaka leiligheten.
Sist endret av MrBean; 8. april 2010 kl. 16:08.
Ah, I see
k-nut's Avatar
Trådstarter
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Er du i militæret, eller er "Dikemark" ditt faktiske oppholdssted?
Vis hele sitatet...
Er tvangsplassert på rehab, å jeg bor på Dikemark, ikke innlangt men oppvokst der
Sist endret av k-nut; 8. april 2010 kl. 17:38.