Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 915
Hei alle sammen! jeg skal nå til et sted i 4 uker hvor det ikke er internett og lurer på om det går ann å lagre hele W3Schools.com på pc'en ettersom jeg kommer til å ha mye fritid og jeg tenkte at det kunne vært greit å begynne å se på tutorialsene der. spørsmålet er bare hvordan kan jeg lagre hele siden på enklest og beste måte?

mvh nååb..
Sist endret av noobpower; 9. januar 2010 kl. 20:47.
hvis det er vidioer kan du laste ned realplayer å laste ned filmene, ellers hvis det er flaah kan du høyreklikke, properties og se hver enkel link å laste ned
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Du lager sider med CTRL+S i firefox ihvertfall.
Noen automatisering for at den skal gjelde et hoved domene og alle under vet jeg dessverre ikke om. Men hvor lang tid kan det ta?
Kansje denne kan vere til hjelp?
http://www.httrack.com/

Google is your friend.
Du kan bruke WebReaper, men dette liker sannsynligvis w3schools.com dårlig om du kjører på full linje.
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Kansje denne kan vere til hjelp?
http://www.httrack.com/

Google is your friend.
Vis hele sitatet...
takk for svar alle sammen, ja jeg har prøvd httrack før uten noe særlig bra resultat, så jeg får prøve det sio og grimdoc foreslår
OK. Eg prøver httrack på W3Schools nett no. Kan gi tilbakemelding kordan det går viss noen vil?
Sitat av FuzzT Vis innlegg
OK. Eg prøver httrack på W3Schools nett no. Kan gi tilbakemelding kordan det går viss noen vil?
Vis hele sitatet...
ja gjerne, jeg har prøvd det før uten å lykkes.
Sitat av Goophy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hey der er den jo i rar fil og greier har du lagd den goophy?
Sist endret av noobpower; 9. januar 2010 kl. 22:29.