Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4566
Hei!

Jeg lurte på om det er et nettsted som man kan bestille Aftershock til Sverige eller Norge?

Blir langt å dra til London, Bulgaria og Tyskland.
Vinmonopolet bør kunne fikse det til deg, hvis du er desperat? Men det er sikkert like enkelt å dra over grensa sjøl, om du vet de har det i Sverige..
Vet ikke om vinmonopolet har lov, og det finnes ikke i sverige heller tror jeg.
Det fåes ikke kjøpt i verken Sverige eller Norge. Man får det i Finnland, uvisst om man får kjøpt det i Danmark.

Det er en forskjell på Aftershock man får i Finnland og i litt sydligere strøk har jeg hørt, den er vistnok ikke like "spenstig".

Men om noen har et lager med Aftershock liggende, så feel free to send me a botle
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Starter tråden igjen jeg Noen som har prøvd å shippa AfterShock til Norge i nyere tid? Evt vet om en god nettbutikk i skandinavia som ikke tar blodpris for å sende til f.eks en grensebutikk i Sverige?

Edit: Skandinaviske butikker som selger foretrekkes!
Sist endret av Wenger23; 28. oktober 2009 kl. 12:34.
Hvorfor er det ikke lovlig..? Er jo bare 40%..?
Dårlig formulert av meg. Tror ikke det er ulovlig i Norge nei, det fins vel bare ikke på polet. Beklager om jeg skapte misforståelser
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde å handle fra dem for et par uker siden, da var ikke norge listet opp som et sted hvor de sendte pakker til.
Fikk bare opp Sverige jeg og. Det ble dessuten himla dyrt å få det shippa fra the UK.