Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 377
Hei!
Jeg har minnekortleser på min bærbare, 5 in 1 eller noe sånn, standard HP greier.
Pcen er vel 1 - 2 år gammel, greia er at jeg ikke får åpnet et eneste minnekort via pcen.

Jeg får beskjeden om at minnekortet ikke er formatert og at det må formateres, prøver dette, men da får jeg beskjed om at windows ikke kan fullføre formateringen. Så da er jeg like langt. Hva er grunnen til dette og hva kan jeg gjøre?
Hva grunnen er? Det er HP. Hva du kan gjøre? Kan jo prøve nye drivere å sjekke om det faller i smak.
Jeg har installert orginal drivere i fra system cden. Funker fortsatt ikke, har jo fungert før men den har vært slik en god stund.
Da er det vel kanskje minnekortet som har tatt kvelden. Har du prøvd med andre minnekort, evt funker minnekortet i kamera,mobil eller hva enn du bruker det til?
Sist endret av Butchern; 11. september 2008 kl. 21:08.
To forskjellige, funker fett i mobilen.