Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 593
Jeg bruker zonealarm3, men den vil ikke starte fordi den kan ikke finne TrueVector Internet monitor. Hva er dette og hvordan kan jeg få kjørt den igjen, har lett lenge men kan ikke skjønne hva dette er. Har også prøvd å reinstalere za men det vil det ikke siden det er noe galt med TrueVector...

Og så er det et annet problem, en fil, vsmon.exe bruker all cpu'en min. Det er noe den har begynt med nå nettopp, og jeg har ikke gjort noe spesielt. Virus??
Håper på hjelp..
True Vector shit'en er den som passer på all trafikken din. Den har dessverre en tendens til å bugge, jeg har hatt samme feilen på MANGE av ZoneAlarm sine versjoner. Såpass mye at jeg kommer til å skifte snart, lei av problemer med ZA. Selv om det er ett finfiint produkt når det fungerer...

VSMon er vel .exe filen til McAffee? Hvis du bruker det: SKIFT med EN gang! Det suger hestepikk, bruk heller noe annet. Trenger du noe annet, både av brannmur og antivirus så kan du bare sende meg en PM

[edit]
Fant ut at vsmon.exe er en fil som tilhører ZoneAlarm...
[/edit]
Sist endret av LurveLeif; 23. oktober 2002 kl. 14:17.