Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1393
Heisann! Har tenkt å begynne å kjøre SLI og da skal jeg kjøpe ny strømforsyning. Noen som ha noen anbefalinger av strømforsyning på 800watt eller mere! Må være grei pris og den må være stillegående og ikke varme hele rommet Må være modular også!

-Takk

Ingen som har forslag?
Sist endret av PS3HACKER; 23. oktober 2013 kl. 10:35.
Sitat av PS3HACKER Vis innlegg
Heisann! Har tenkt å begynne å kjøre SLI og da skal jeg kjøpe ny strømforsyning. Noen som ha noen anbefalinger av strømforsyning på 800watt eller mere! Må være grei pris og den må være stillegående og ikke varme hele rommet Må være modular også!

-Takk

Ingen som har forslag?
Vis hele sitatet...
Har ingen gode forslag, men må nok uansett skuffe deg med at SLI konfigurasjon og 800 watt strømforsyning vil nesten fungere som en panelovn. Eneste måten man kan utvikle mindre varme er ved å ha en lavere effekt på strømforsyningen. Hvis du ikke vil at rommet skal bli så varmt er du nødt til å droppe SLI og heller gå for en strømgjerrig PC.
Sitat av PS3HACKER Vis innlegg
*klipp klipp*
Ingen som har forslag?
Vis hele sitatet...
Det kommer ann på hvilke kort du har tenkt å kjøre.
Har tenkt til å kjøre 2 av disse: http://www.proshop.no/Grafikkort/ASU...5-2374164.html

Sitat av Patrick Vis innlegg
Har ingen gode forslag, men må nok uansett skuffe deg med at SLI konfigurasjon og 800 watt strømforsyning vil nesten fungere som en panelovn. Eneste måten man kan utvikle mindre varme er ved å ha en lavere effekt på strømforsyningen. Hvis du ikke vil at rommet skal bli så varmt er du nødt til å droppe SLI og heller gå for en strømgjerrig PC.
Vis hele sitatet...
Kan du anbefale en strømforsyning som ikke bråker noe veldig?
En av Corsair sine RM strømforsyninger.
Sitat av Fekillix Vis innlegg
En av Corsair sine RM strømforsyninger.
Vis hele sitatet...
Akkurat den jeg tenkte litt på
eneten corsair rm 750 eller ax 750/760i. du trenger IKKE 800+ watt for 660ti. det endar bare med at psuen blir brukt for lite og skaper varme.
Sitat av materi Vis innlegg
eneten corsair rm 750 eller ax 750/760i. du trenger IKKE 800+ watt for 660ti. det endar bare med at psuen blir brukt for lite og skaper varme.
Vis hele sitatet...
This is a fabric overclocked edition and I want one so I have a little bit more...

Sitat av PS3HACKER Vis innlegg
Dette er en fabrikk overcloked video kort så trenger nok litt mere, pluss vil ha lit å gå på! Vet ikke hvorfor jeg skrev på engelsk
Vis hele sitatet...
Dette er en fabrikk overcloked video kort så trenger nok litt mere, pluss vil ha lit å gå på! Vet ikke hvorfor jeg skrev på engelsk
Korter du linka trekker max 225w ifølge asus, så du klarer deg fint med 700W.
Modulær PSU fra corsair gjør som regel susen, du kan da også kjøpe sleeved kabler uten å må slite med sånt selv
Sitat av shd Vis innlegg
Korter du linka trekker max 225w ifølge asus, så du klarer deg fint med 700W.
Modulær PSU fra corsair gjør som regel susen, du kan da også kjøpe sleeved kabler uten å må slite med sånt selv
Vis hele sitatet...
OKey! Takk :P