Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 894
Heihei!

Fått ett gavekort på 500kr på teknikmagasinet, og ser de har mye kult utstyr til pc der. Kunne tenkt meg ett nytt tastatur, vil noen anbefale ett?

Har sett på disse tre (link, link, link), men er åpen for forslag. Vil aller helst ha det for 500 eller mindre, men kan strekke meg en hundrelapp mer

Takker for svar!
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Det koster 700kr men er mekanisk i forhold til de to du linka til: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...id%20Neoscona&
Er det jeg som gjør noe feil? Får opp en gamingmus istedenfor, er på ipad

Hvilket modellnummer er det?
Ser det koster 799,- men hvis du er villig til å betale litt ekstra så er det ihvertfall et veldig bra og slitesterkt tastatur. Noen sier de sliter med ghost-knapper, jeg oppdaget dette men ordnet seg etter en liten støvvask under gjeldende tast! Edit: Jeg kjøpte mitt i 2010 tror jeg, og det er det jeg bruker fortsatt. Once you go mekanisk you never go back
Sist endret av random42099; 20. oktober 2013 kl. 18:47.
Ja, kan godt legge litt ekstra cash i det hvis det er verdt det. Bare for at vi snakker om det samme, snakker du om Corsair Vengance K60? Ipaden sliter litt med linking
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Er det jeg som gjør noe feil? Får opp en gamingmus istedenfor, er på ipad

Hvilket modellnummer er det?
Vis hele sitatet...
QPAD MK-50 jeg tenkte på.

Trur det er teknikk magasinet som har noe feil, den siste linken din er også den datamusa min link plutselig ble til.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
QPAD MK-50 jeg tenkte på.

Trur det er teknikk magasinet som har noe feil, den siste linken din er også den datamusa min link plutselig ble til.
Vis hele sitatet...
Rart, skylder på ipaden igjen jeg.

Ja, er som sagt villig til å legge litt ekstra penger i det etter å ha lest litt om mekaniske tastatur.

Så hvis jeg sier budsjettet mitt er på 800, hva er det beste tastaturet jeg kan få?

Er det fremdeles QPAD MK50, eller er Razer BlackWidow 2013 og Corsair Vengeance K60 bedre valg?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Har selv Blackwidow 2013, og foretrekker det over andre mekaniske tastatur jeg har prøvd. Har prøvd Blackwidow ultimate elite også men merka ikke noe vesentlig forskjell utenom lys på tastene. I forhold til andre tastatur jeg har prøvd som f.eks. k70 og noen jeg er usikker på navn på(testa på elkjøp). Liker jeg best blackwidow i forhold til prisen.

Visst du har mulighet burde du teste ut de forskjellige tastene (rød, blå, brun osv.) for å se hva du liker best. Blackwidow kommer med blåe taster som har den klassiske "klikke" lyden som jeg forbinder med et mekanisk tastatur.