Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 6337
Akineton (biperiden)
14 mg (3 og en halv 4mg tabletter) løst i 25 ml spring vann
Løst opp i varmt vann(80 grader Celcius) For å sette opp farten på utblandingen. Etter 2 timer får man en hvit blanding uten lagdeling. Jeg lot det stå i kjøleskapet i 48 timer.
Akineton er muskelavslappende medisin som blir gitt til pasienter med parkinsons.
Stoffet er interesant fordi det selges nesten uten et spørsmål om resept i spanske og italienske land
Jeg har tatt stoffet i et par anledninger før, Kanskje 10 ganger før denne i en lignende setting.

Dag: hverdag
Setting: 1 time etter trening og spist god middag (Spagetti) med min kjære. Slapper av med kjæresten foran tv’en i stua. Stresser halvveis med lekser jeg skal ha gjort til dagen etter.
Inntatt: 17:20
00+ Jeg drikker vesken i ett. Smaken er som pillen tygd, men litt mer gammelt, urent vann. Drikker ned med kullsyre vann.
10min magen blir smålig irritert, men tankene er klare og alt er normalt.

20min spiserøret føles avslappet ut, og det er deilig å svelge spytt og vann.

30-40min Begynner å glippe tråden på tankegangen og samtalene. Sofaen blir komfortabel å sitte i. Kosing og berøring blir bedre enn vanlig. Merker god, varm og avslappende følelse i magen. Musklene jeg kjente strammet seg etter trening er nå avslappet. Jeg har også treg reaksjon tankene og bevegelse.
50min Skrive ting på pc’en føles mye tyngre. Jeg begynner å bli fjern i hodet og jeg klarer ikke lenger å svare på kompliserte spørsmål. Jeg glipper fort tråden på samtalen og dama blir nødt til å fortelle meg hva vi snakker om. Lukt blir veldig erotisk og berøring er avslappende. Musklene forteller meg at jeg ikke vil stresse eller bevege på meg.
60min Jeg reiste meg, og følte meg bra. Gikk sent over golvet og mot toalettet. Rommene føles store og romslige. Jeg ble småredd fordi det føltes ut som at jeg vokste og ble så høy at føttene ikke var en del av kroppen min. Urinering var veldig avslappende. Det føles ut som at man pisser på seg i senga i en drøm, bare uten den blaute følelsen som følger etter. Følelsen er drømaktig og flytende, jeg gikk gjennom et luft fylt rom med oksygen og tomrom fylt med lys og varme. Sansene blir forsterket 10 ganger. Selve sjelen min drar inn i kroppen og jeg ser ut gjennom øynene og kan kontrollere kroppen min der inne fra. Når jeg reiser meg opp fra sofaen for å hente vann får jeg høydeskrekk og benene føles bare ut som en del av kroppen min som må holde meg oppe.
Bivirkninger som dårlig syn og dårlig koordinasjon merkes. Alt blir ufokusert på kort avstand, mens også langsynet blir ufokusert. Hodepinen kommer hvis jeg anstrenger meg og ser på ting som er altfor nærme. Også TV bildet blir uklart, og det gjør vondt i hodet å fokusere.
En slags kunstig euforia bygger seg opp i magen og jeg blir veldig sympatisk, og vil bare fortelle hvor glad jeg er i kjæresten min og koser og diller med ho. Sofaen holder meg godt fast i ryggen og vil ikke at jeg skal gjøre noe.

90min anstrengelser er borte og jeg er full av positivitet. Hodet slapper av og klarer ikke å samle tankene. Det blir slitsomt og le, selv om ting er vittige.
Tur nr. 2 på toalettet var interessant. Hadde jeg ikke visst at jeg var på et toalett, ville jeg trodd jeg tisset på meg i en drøm mens jeg sov. Kroppen er ikke den samme som 1 time siden. Nå er kroppen blitt til en maskin som min sjel kontrollerer innenfra og bestemmer hva den skal gjøre. Bevegelser blir langsomme og tunge, men alikavel deilige i å utføre. Jeg orker ikke å anstrenge meg for å snakke, så jeg merker selv at jeg høres ut som en sliten jævel etter et par skudd. Dama påpeker dette, men det bryr meg så lite, og uansett så klarer jeg ikke å anstrenge meg om jeg ville. Hun nevner også noe om leksene jeg skulle ha gjort, men den tanken forsvant like fort som den kom.
Hjernen er så bedøvet at synsforstyrrelser forekommer. Bildet av marilyn monroe som henger på veggen begynner å bevege seg i alle kanter. Stuebordet er altfor langt ifra meg, og jeg begynner å lure på om bordet er i samme rom som jeg befinner meg i.
Nesten ingen kjenning av magesmerter eller fordøyelses problemer. Jeg må passe på å puste ordentlig, så jeg tar noen pusteøvelser for ikke glemme å puste og fordi det er digg og man kan føle oksygenet renne nedover pusterøret og ut igjen. Og det føles herlig. Pusterøret er bedøvet og det er kaldt og tørt og puste inn, og avslappende og puste ut. Også følelsen av at jeg er inni kroppen min forsterkes ved at jeg puster inn dype pust. Puste øvelsen forsterket den avslappende effekten.
120min Jeg har blitt dradd inn i sofaen, og har ikke fått med meg noenting av det vi har sett på tv og husker ikke et eneste samtale emne. Sosial angsten er blitt helt borte og det samme har nakkesmertene mine. Jeg oppfører meg hjernedø og klarer ikke svare på spørsmål som har lange svar fordi Jeg glipper tråden i det jeg begynner å svare. Musklene slapper godt av og jeg merker at jeg har nådd toppen av opplevelsen.

Rusen varte i ca 2-3 timer til før den begynte å avta. Jeg skrev rapporten mens dette foregikk og det begynte å bli veldig vanskelig å holde tråden på det jeg skrev på tripraporten. Derfor raporten slutter etter 1 og en halv time. Jeg husker heller ikke så mye mer av opplevelsen dagen etter, så jeg har ikke fortsatt på raporten i etterkant.

En bekymring med denne dosen er nettopp respirasjonssvikt. At rett og slett kroppen glemmer å puste. Så jeg sitter med en ’’trippasser’’(kjæresten). Det er ikke så ofte man finne på dumme ting på dette stoffet som kan være flaue i ettertid, fordi man rett og slett ikke gidder.

Tenkte at folk ville like triprapporten siden det er så lite info om stoffet på internett og på forumet.

Peace