Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1370
Nå har jeg blitt tilbudt noe ketamin og lurer på folk sine erfaringer med dette stoffet her.
Dette er første gang jeg kommer over stoffet og jeg er veldig lysten på og teste det ut.
Så noen som har noen råd til en førstegangsbruker av ketamin?Alt av informasjon rundt dette stoffet er av interesse.
Absolutt setting og musikk. Resten kommer av seg selv.
Veldig lett stoff å bruke, med relativt liten bruker dose. Men alikavel mulig å dosere uten nøye vekt.
Har du tenkt å ta det nasalt, oralt eller Intamuskulært?

Du burde også ligge nede og lukke øynene, eller danse litt rundt i rommet til bass musikk.
Trådstarter
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
Absolutt setting og musikk. Resten kommer av seg selv.
Veldig lett stoff å bruke, med relativt liten bruker dose. Men alikavel mulig å dosere uten nøye vekt.
Har du tenkt å ta det nasalt, oralt eller Intamuskulært?

Du burde også ligge nede og lukke øynene, eller danse litt rundt i rommet til bass musikk.
Vis hele sitatet...
OK,takk for svar.Planen var og ta det nasalt.Blei tilbudt en gratis test linje igår men jeg sto over.Hva er en grei dose nasalt?
Vanskelig å si deg, men hvis du prøver deg fram med en veldig liten og tynn som en stor flis som du fikk i tåa når du var liten så skal du oppleve en stor opplevelse.
det tar 10-15 min før du har full effekt så du burde vente til du er nede igjen etter 1 og en halv time før du tar en til.
Du burde være aleine da, siden man blir snøvlete i språket og prater piss.
Husk at Ketamine er det eneste psykadelika som har avhengighetspotesiale. Kjøp 300mg så holder det 1 uke kansje, siden dosene er 60mg-150mg nasalt. Les også på Erowid
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg har prøvd ketamin en gang, og ble litt nyskjerrig til å prøve det igjen. når jeg leser rapporter står ganske ville ting.
med meg skjedde det ikke sååå mye spennende. men hadde allerede tatt MDMA og ble fortalt det er ganske nice å ta når man skal lande på det.

Jeg snorta det og det kjentes ut som om hjernen ble bedøvet. kjentes ut som om alt jeg kunne tenke på var hvite skyer.

hvis jeg prøvde å si eller forklare noe hørtes jeg ganske tilbakestående ut, og det hørte jeg selv også.

jeg snorta litt til og da ble fjeset mitt ganske varmt. så jeg ble stående å gni fjeset inntil veggen for å kjøle meg ned.