Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1084
Hei!

Laget et lite fanart bilde som tribute til Eazy-E (død) & Eminem

Her er det:
http://iloapp.start33.be/data/_gallery/public/0/1251584336_resized.png
http://iloapp.start33.be/data/_galle...36_resized.png

Dere kan foreslå forbedringer og sånt også.
Ehm fanart i paint går som oftest ikke bra. Om du spør meg ser dette helt for jævlig ut, ser ut som du har slått deg løs i paint og vel.. Lagd dette
Sitat av Apu Vis innlegg
Ehm fanart i paint går som oftest ikke bra. Om du spør meg ser dette helt for jævlig ut, ser ut som du har slått deg løs i paint og vel.. Lagd dette
Vis hele sitatet...
Det er ikke laget i paint
Det var dumt du syntest de så jævli ut da.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Første jeg tenkte var : eminem, skriver jo alltid eminem med en "E" feil vei!

men uten om det så hadde jeg nok ikke tenkt eminem hvis det ikke stod over figuren du har tegnet.
Vel, det er iallfall ingen tvil om at det er Eazy-E!
Enig med xtapolapocetl..

Men den andre fyren, minner litt om en kar, men så står det jo Emin3m der, hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke sett at det var han, men tenkt-"jeg vet hvem det er, men klarer ikke sette navn på han"
Nå som jeg ser litt etter, så ligner det ikke så mye på eminem :P
Men, jeg gjorde mitt beste da, og det er ikke så lett å tegne han fra scratch
Det skal være sikkert, men godt forsøk
▼ ... noen uker senere ... ▼
fikk ikke med meg at det var eminem før jeg så den skrifta over han, men Eazy så jeg lett med en gang
Ville foreslått photoshop i stedenfor flash, siden flash lager ganske wobly linjer, med mindre du skrur det av ( og selv da er jeg ikke så fan :P )
skal du lage et portrett er det viktig å studere ansiktet først. prøv igjen og igjen om ting eventuellt går galt
Uansett så var det et ganske godt forsøk, og Eazy-E ser jeg tydelig hvem er, hehe.