Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1067
Anonym bruker
"Mekanisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er så lenge siden jeg tok cola, og da som oftest blandet med alt mulig annet. Nå skal jeg kanskje kjøpe gjennom en jeg stoler på, men det er jo noen ledd før det. Vet at jeg ikke får i nærheten av ren, men er det synlige ting jeg kan se etter?

Fikk noe som var tilnærmet reint for 20 år siden, og etter det sammenlignet jeg alt med det, og det ble alltid en nedtur
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får ikke reint men du bør selvfølgelig teste kvaliteten før du kjøper mer enn et gram eller et halvt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får ikke reint men du bør selvfølgelig teste kvaliteten før du kjøper mer enn et gram eller et halvt.
Vis hele sitatet...
Vet jeg ikke får rent, men det er gjennom en annen. Så lurte bare på om det var noe synlig jeg kunne se etter. FInner jo det fort ut om jeg begynner på det
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har de siste par årene vært ganske vanlig å få tak i rimelig ren kokain i Oslo. Det har blitt renere og renere i alle år. Nå under corona-tider så er det dessverre mindre av kokain som med mye annet og faren for at det er utblandet er større. Det sikreste tegnet på at du har ganske ren kokain er jo effekten. Ellers så er det et pluss om den kommer i steinform, lukter bensin og er rimelig lokalbedøvende om du tar litt på fingeren og putter på tungen.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Hvus du gnir litt god cola mellom fingrene skal den smelte og bli oljete. Kraftig lukt av kjemikalier og rocks er også et godt tegn. Kjøper man cola fra DN innenlands er den i tillegg svært ofte labtestet. 80-94% er normen der såvidt jeg har sett de siste årene.

Numming behøver ikke nødvendigvis være et godt tegn. Det er velkjent av cola bøffes med Lidocaine, nettopp for å få den nummende effekten.