Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2029
hei savner å laste ned torrent`s som spill filmer og serier.men sluttet etter disse nyhetsaker som den slik blir den nå starter krigen mot nett pirater med snakk om både overvåking og mulig rettslig forfølgelser og bøter er dette virkelig bare for å skremme eller ?
Sitat av mad187 Vis innlegg
hei savner å laste ned torrent`s som spill filmer og serier.men sluttet etter disse nyhetsaker som den slik blir den nå starter krigen mot nett pirater med snakk om både overvåking og mulig rettslig forfølgelser og bøter er dette virkelig bare for å skremme eller ?
Vis hele sitatet...

Sjansen for å bli tatt er forsvinnende liten
Har lastet alt mulig siden dagen disse nye lovene osv tredde i kraft. Laster ned ca 1 ting om dagen. Har ikke hørt noe fra noen om det. Du kan så klart bli tatt, men liten sannsynelighet
Jeg laster ned alt mulig rart
Spill, filmer osv. Ikke hørt noe og er heller ikke redd for å bli tatt
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Jeg laster fortsatt like mye ned som før, ingen jeg kjenner som har fått problemer, inkludert meg selv. Rettighetshaverene er først og fremst ute etter de store opplasterne. Ville ikke bekymret meg for mye.

Så lenge bransjen har så gamledagse holdninger, så kommer folk til å fortsette å laste ned. Netflix hadde jo stort potensiale for å revolusjonere måten vi konsumerer film, på lik linje med Spotify. Men når rettighetshaverne legger kunstige begrensninger (region sperre), og ikke innser at vi er i 2015, hvor alle er online, og forventer å få tilgang til innholdet øyeblikkelig, så funker det dårlig
De går etter de som laster opp filmer, og veldig sjeldent de som laster ned
Hva hvis man hypotetisk sett blir tatt for bruk/kjøp av narko eller noe annet kriminelt? Jeg har aldri vært i kontakt med politiet selv men jeg har fått inntrykk fra andre tråder her på freak at politiet liker å gå gjennom alt du eier hvis du blir tatt med noe. Så hvis de da, mens de finkjemmer PC'en din for andre ting og kommer over noen GB med piratkopiert materiale kan de/vil de straffe deg for det da?
Hvor mange nordgermanske personer har blitt statuert her i landet? Keep on trucking people. -FFF
Nei, nei. Det kommer til å ta deg altså! Må ikke en gang tenke tanken...
Pc'n til undertegnede ble gjennomgått og finkjemma i flere måneder i en sak tidligere. Det ble ikke reagert på nedlastede filmer. Det ble stilt spørsmål om hvorfor jeg hadde anarkistens kokebok med tilhørende bombeoppskrifter. Det gikk også greit å prate seg ut av. Jeg vil tro det er verre om du har bilder fra tidlig tenåra av jenter i jevnalder og sånn. Ihvertfall ut ifra det jeg har sett politiet reagere på