Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  126 41524
Jeg har en vertikal labret i leppa, og driver å skal handle meg noen kuler på nettet nå. Hvor stor mm må jeg ha på hullene i kula? 1.2 mm eller 1.6??? Stanga er jo veldig tynn, så regner med det er 1.2, men gidder ikke noe bomkjøp..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet du om du har det som kalles micro stang eller vanlig stang? Men som du selv sier så er stangen veldig tynn så da er det nok den 1,2 mm - men finns steder du får 2 kuler til prisen av 1 for eksempel å da blir det jo ikke bom kjøp ;D

Kanksje ikke mye til hjelp, men håper det da hehe
▼ ... noen uker senere ... ▼
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Da har jeg fått meg piercing jeg og. Aldri hatt det før, en gang må vere den første.
Det heter vel egentlig pubis piercing.. En stang rett over penis.
DingoXo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Da har jeg fått meg piercing jeg og. Aldri hatt det før, en gang må vere den første.
Det heter vel egentlig pubis piercing.. En stang rett over penis.
Vis hele sitatet...
gratulerer, hvor tok du denne, her i området vil de ikke ta nedentill..
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg tok den på bade mitt.. dama mi fiksa det!
Satan så vont!
Hadde septumpiercing (kjøttet mellom neseborene) før, men nå har jeg i tunga, nesevingen, tre i hvert øre og planlegger å ta i leppa perhaps.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
det er ikke noe problem å stikke hull selv. også deretter utvide. jeg stakk selv. og har utvidet til 16 mm nå. ikke noe betennelse eller noe shit
Sitat av taake123 Vis innlegg
det er ikke noe problem å stikke hull selv. også deretter utvide. jeg stakk selv. og har utvidet til 16 mm nå. ikke noe betennelse eller noe shit
Vis hele sitatet...

Selvsagt er det ikke noe problem. Ikke noe problem å klippe seg selv heller, men folk lar "profesjonelle" til å gjøre jobben. Hvorfor? blir som oftest bedre resultat.
Jeg prøvde å ta hull i øret selv, men fikk det ikke til. Da jeg var halveis gjennom (jeg har en svær jævla øreflipp) ble jeg kvalm og gikk nesten i bakken.
Da dama gjorde det kjente jeg ikke en dritt.
fattern tok hull i øret mitt da jeg var 8 tok en sån ring som sjøulker har
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, jeg lurer på om noen har tips til litt uvanlige plasser å ha piercing?
Har 8mm i begge ører, begge brystvortene og tar Industrial i lpet av helgen, men har lyst på noe som er litt spesielt som ikke alle andre har, men samtidig pent, så jeg håper noen kan komme med innspill og gjerne legge ved bilde
Du kan jo dermal punch'e helix feks? Det ser jeg ikke veldig mange som har. Pent får du nesten avgjøre selv, jeg synes det ser ganske bøst ut ihvertfall.

Og så synes jeg piercing i kjakene er ganske stilig, dog helst på jenter.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg har dermal punch helix.. Rimelig vond å ta, lang grotid.
Men nå er den problemfri.

Kjør på! :-)
Wow, tror ikke det der er noe for meg, ser greit ut, meen nei
Ser etter en enkel piercing, ikke noe større enn 14G (1.6mm), har tenkt litt på en 2 eller 3 punkts spiral rundt Helix området (ytterkanten av øret) har ikke sett noen som har det her ihvertfall.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Jeg har dermal punch helix.. Rimelig vond å ta, lang grotid.
Men nå er den problemfri.

Kjør på! :-)
Vis hele sitatet...
Har du bilde at det? Det ser jo rimlelig bad ass ut for å si det mildt Du kjører jo rett og slett en grov hullemaskin gjennom brusk.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Skal se om jeg får fikset bilde i kveld..
Har bare 6mm da, kunne godt vert 8.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som har noen erfariger med å utvide ørene selv? har netopp bestillt utstyr til det og tenker og ta det selv.

Lurer og på om det er like vondt og ta en piercing du allere de har hatt? Hadde septum, men var så lei av å høre dritt om den, så tok den ut (angrer! burde egentlig ikke bry meg om hva andre synes)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
It's me bitches
37 6
Beste stedet i københavn å ta piercing? Noen med anbefalinger her? Har sjekka med google og det virker som bodyextremes.com som skal være veldig bra? Hvorfor ikke gjøre det i Norge? Vel jeg og noen venner har bestemt oss for å bestille time i danmark når vi er på ferie der og gjøre det alle sammen.
Jeg har to i hvert øre, i tunga og i navlen. Jeg har lyst på flere, men vet ikke hvor! Jeg føler ikke at jeg har flere steder å ta som kan kle meg. Jeg skal absolutt ikke ha noe i ansiktet ihvertfall, og heller ikke utvide hullene i ørene. Det ser så grusomt ut!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvilke studioer anbefaler dere i Sandnes/Stavanger området?
Og er det 16 eller 18 års aldersgrense for å ta uten samtykke av foresatte?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, jeg har 12mm akryl tunnel i øret men den sitter fast! Har prøvd med engangshansker for å få bedre tak i kantene men den sitter som støpt Noen som har et godt råd på hvordan jeg skal få skrud opp tunnelen?
Massér inn noe glidekrem, flytende såpe eller lignende. Stikk øret nedi en kopp med varmt vann først.

Oh, skrudd opp.. Sorry, misforsto spørsmålet.
Sist endret av Blodharry; 18. juli 2014 kl. 17:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv med olivenolje. Kanhende kan du rett og slett snike den ut utan å skru den opp.
Ah, piercinger!

Jeg syns det er helt fantastisk pent med symmetriske piercinger i ansiktet!
Selv har jeg da en septum, cheeks, vertical labret og en i tunga.. Blir snart en til i tunga, så snart jeg får fingern ut av ass'en
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sikkert ett dumt spørsmål, men er det nødvendig når man tar ut en piercing i leppa, å måtte rense i ettertid, eller er det bare å la det gro igjen?
Ville anbefalt å rense jevnlig med sterilt saltvann, for å sikre at det gror pent og skikkelig. Infeksjoner er noe dritt, og ser ikke særlig pent ut
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei

Jeg lurer litt ang piercing i nese og operasjon;

Jeg skal ta operasjon midten av sept, og har tatt en nesepiercing 22.juli i år og
fikk da beskjed å få fjernet/byttet smykket, og har kjøpt plastsmykke og en annen, og vil gjerne få satt inn plasten før dagen. Men er det noen som har erfart at sykepleier kan sette det inn mens du ennå "sover"??

Jeg vil så gjerne ikke la den stå åpen under operasjonen :/