Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2244
Hey, tenkte jeg skulle lage meg pizza, å kanskje ha i hasj med det samme, vil dette gi fra seg merkverdig lukt ?

+, funker dette? : Tar en ferdig pizza, Legger 3 gram over 1-4 stykker og legger ost over der igjen
Sist endret av shit1; 3. januar 2011 kl. 10:23.
Det er en søkefunksjon i dette forumet.

"Hasj+pizza" ga blant annet dette:
http://freak.no/forum/showthread.php...ght=hasj+pizza
Trådstarter
Sitat av Jelass Vis innlegg
Det er en søkefunksjon i dette forumet.

"Hasj+pizza" ga blant annet dette:
http://freak.no/forum/showthread.php...ght=hasj+pizza
Vis hele sitatet...

Finner enda ingenting som gir meg svar om det lukter etter at den er ferdig stekt. Problemet er at ikke Far skal våkne opp til min favoritt duft.
Educated guess: Litt lukt vil det vel bli når du varmer hasjen sammen med olje, men dette bør ikke bli særlig mye. Langt mindre enn om du skulle røykt eller mekket det uansett.
Sist endret av Jelass; 3. januar 2011 kl. 10:46.
Hvis du strør en 3er på en pizza og setter den i ovnen vil jeg tro det kommer til å lukte litt hasj ja. Nå har jeg ikke prøvd å ha det på pizza før, men de gangene jeg har varma opp 0,5 gram i smør for å ha det i kakao eller noe så har det opstått en temmelig digg hasjlukt... Problemet er vel hvis faren din spør hva lukta er, men da får du vel bare si at det er ett spesielt type krydder som er på pizzaen :P det er verre hvis han har røyka selv da hehe
Sist endret av KreaDep; 3. januar 2011 kl. 10:51.
Du får heller håpe far ikke våkner sulten, vil regne med at det hadde vært like kjipt.. Miste god hasj :/
ostesmørbrød klarer i alle fall ikke å skjule smaken etter min erfaring
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Hvis du strør en 3er på en pizza og setter den i ovnen vil jeg tro det kommer til å lukte litt hasj ja. Nå har jeg ikke prøvd å ha det på pizza før, men de gangene jeg har varma opp 0,5 gram i smør for å ha det i kakao eller noe så har det opstått en temmelig digg hasjlukt... Problemet er vel hvis faren din spør hva lukta er, men da får du vel bare si at det er ett spesielt type krydder som er på pizzaen :P det er verre hvis han har røyka selv da hehe
Vis hele sitatet...
Er det så sikkert at han bor hos foreldene sine da?
Mener da han skrev noe om faren sin i innlegget sitt, men nå ser jeg at det er endret...
Trådstarter
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Problemet er vel hvis faren din spør hva lukta er, men da får du vel bare si at det er ett spesielt type krydder som er på pizzaen :P det er verre hvis han har røyka selv da hehe
Vis hele sitatet...
Det er problemet, han både kjenner til både smaken og lukten

Jeg satte pizzaen inn for 5minutter siden, null lukt hittil og har åpnet et par vinduer tilfelle.



Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Er det så sikkert at han bor hos foreldene sine da?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg bor oss min far for øyeblikket.

Sitat av Zolantor Vis innlegg
Du får heller håpe far ikke våkner sulten, vil regne med at det hadde vært like kjipt.. Miste god hasj :/
Vis hele sitatet...
Haha! Kunne gått stygt for seg med tanke på at han har jobb og bilkjøring ivente

Sitat av KreaDep Vis innlegg
Mener da han skrev noe om faren sin i innlegget sitt, men nå ser jeg at det er endret...
Vis hele sitatet...
var i et innlegg lengre opp.
Har laget dette i omelett med masse forskjellige krydder blandinger. Og jeg kjente ikke noe sterk hasjlukt? Og ja det virket det skal jeg love deg. ;-)