Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 617
Heisann. Spiller Call of Duty: Black Ops, og har fanget, og holder på å fange, en del kule klipp under spillingen. Men si jeg får en fin frag under spillingen, går til theatre mode og finner klippet er det helt super kvalitet. Akkurat som da jeg spilte. Problemet er da jeg skal redigere klippet. Ialefall er måten jeg har brukt tidligere å gå til denne mappen for å finne filmene fra theatre mode:
C:/Programfiler/Steam/Steamapps/Common/Call of duty black ops/Movies
Men da jeg åpner filmen, er det kjempedårlig kvalitet i forhold til det den var inne på theatre mode. Så lurer derfor på om jeg gjør det på riktig måte? Eller må jeg bruke et opptaksprogram til å ta opp mens jeg er inne på theatre mode for å få ut en bedre kvalitet? Håper ikke jeg spurte for vansklig nå, og at dere skjønte spørsmålet mitt.
Sliter med akkurat det samme, når jeg bruker Fraps, så er det helt bånna fps virker det som. Kan være PC-en min, men ser f.eks på en kamerat som spiller på PS3, og legger opp til YouTube, han sin er _mye_ bedre kvalitet enn min :/
Hmm.. Har også et annet problem. Når jeg har spillt en god match og skal se på den i recent matches så vises den ikke opp? Det er bare noen av matchene jeg spiller som dukker opp der..
Hittil syntes jeg ikke noe særlig om theatre mode. Håper det kommer noen oppdateringer på det snart.
Fortsatt ingen som vet hva som må gjøres?
Vil nok anbefale deg og bruke f. eks fraps til å ta opp fra theatre mode ingame.
Ang. recent matches tror jeg du må complete hele matchen, vet ikke helt. Er hvertfall mye tull med theatre mode.
Ja, jeg lest har om det å spille hele matchen, og jeg har jeg gjort, men den vises fortsatt ikke opp. Spillte akkurat en wager match, og den vises opp.. Rart.
Sist endret av juLLeftw; 7. desember 2010 kl. 14:28. Grunn: Feil formulering
Noen annbefaling til å få Fraps til å gå smoother? Sliter veldig med frame droppen in-game, inkludert Fraps sin. Det blir mye etterhvert..