Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 917
Noen som vet om noe sånt?
Leste på ITavisen at det var snakk om det, men har det kommet, eller går det ann å få det?
Skal du streame til eller fra PS3?
Bruker selv PS3 Media server her. Funker bedre en noe annet jeg har prøvd.
Fra Pc til Ps3 da.
Sist endret av Panzzer; 29. november 2009 kl. 19:31.
Sitat av Panzzer Vis innlegg
Bruker selv PS3 Media server her. Funker bedre en noe annet jeg har prøvd.
Fra Pc til Ps3 da.
Vis hele sitatet...
Fungerer knall, har selv brukt det fra Windows \ OSX \ Linux uten problemer.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Fungerer knall, har selv brukt det fra Windows \ OSX \ Linux uten problemer.
Vis hele sitatet...
Helt enig her. Soleklart det beste programmet for å streame fra PC / OSX / Linux.
Helst uten noe form for PC, om dette går da? oO
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Helst uten noe form for PC, om dette går da? oO
Vis hele sitatet...
Kan du gjøre deg litt mer klar, hva er det egentlig du vil oppnå her?
Installere ett evt. program/laste ned og legge på PS3 forså og streame video rett fra nettet.
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Installere ett evt. program/laste ned og legge på PS3 forså og streame video rett fra nettet.
Vis hele sitatet...
Den integrerte browseren funker så som så til å streame videoer fra websider, men det er ikke noe fantastisk.

Eller er det lite slike løsninger som fungerer på PS3 da du ikke kan "legge inn" hva du vil.
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Helst uten noe form for PC, om dette går da? oO
Vis hele sitatet...
haha, you made my day xD

EDIT: nå er dette sikkert bare morsomt for meg, men jeg hadde en venn som ønsket å strame til PS3en sin, for å gjøre en lang historie kort: han skjønte ikke at han måtte ha noe å streame fra.
Sist endret av Pumazz; 29. november 2009 kl. 20:39.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Den integrerte browseren funker så som så til å streame videoer fra websider, men det er ikke noe fantastisk.

Eller er det lite slike løsninger som fungerer på PS3 da du ikke kan "legge inn" hva du vil.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen

Sitat av Pumazz Vis innlegg
haha, you made my day xD
Vis hele sitatet...
...og du, det kunne like gjerne vært deg, har hørt om dette, you made MY day bad.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Ekstern harddisk eller til og med minnepenn er jo greit hvis du ikke har noe å streame fra..
Sitat av T.J. Vis innlegg
Ekstern harddisk eller til og med minnepenn er jo greit hvis du ikke har noe å streame fra..
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, bestilt meg data nå som det skal lastes ned endel filmer på, såeh.