Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 583
Ja, her en dag for , skal vi se , hmm... ja vi sier 1 uke så plutselig fucka nettleserene på dataen min seg, det er ikke denne pcen da, det er den andre ellers kunne jeg jo ikke suttet her nå, så når jeg prøver å komme meg på noen nettsider så kommer det 400 BAD REQUEST og Method Not Implemented og masse anna surr.

Noen som vet? kan føre til KP det
Har du prøvd en annen nettside og nettleser?
Dette er pga at internettsidene som mottar pakkene du sender ut, ikke klarer å lese disse... Du kan løse det ved å reinstallere internettleseren / evnt. oppgradere den


Edit:
Høres "Check up and down" kjent for deg? Hvis ja, så send dem en mail det er evnt. der problemet ligger.
Sist endret av kaktusen; 7. april 2008 kl. 19:51.
Sitat av kaktusen
Dette er pga at internettsidene som mottar pakkene du sender ut, ikke klarer å lese disse... Du kan løse det ved å reinstallere internettleseren / evnt. oppgradere den
Vis hele sitatet...

Takk skal du ha (:
KP on ya way ^^
Sitat av Jack Daniels
Takk skal du ha (:
KP on ya way ^^
Vis hele sitatet...
Buhu. Jeg sa nesten det samme :/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kaktusen
Dette er pga at internettsidene som mottar pakkene du sender ut, ikke klarer å lese disse... Du kan løse det ved å reinstallere internettleseren / evnt. oppgradere den
Vis hele sitatet...
Uh, drar du ting rett ut av ræva eller? For det første opererte ikkje nettleseren på lag 3, men på lag 7, og bryr seg filla om pakker...

Dessuten har eg til gode å sjå en moderne nettleser som ikkje snakker HTTP/1.1, uten seriøs grad av miskonfigurasjon. HTTP-protokollen er dessutan så enkel at det skal litt til for å gjere feil...

Ei langt meir sannsynleg forklaring er ein proxy som herper ting, eller at remote webserver har problemer.

Eg har støytt på problem av den typen du beskriver en gang, og det var med firefox mot freakforum.nu, pipelining påskrudd i nettleser, og ein transparent proxy som mishandla ting litt. Ved å skru av pipelining forsvann problemet, på bekostning av ytelsen. Du kan også prøve å deaktivere evt. proxier som er satt.
Sitat av slashdot
Uh, drar du ting rett ut av ræva eller? For det første opererte ikkje nettleseren på lag 3, men på lag 7, og bryr seg filla om pakker...

Dessuten har eg til gode å sjå en moderne nettleser som ikkje snakker HTTP/1.1, uten seriøs grad av miskonfigurasjon. HTTP-protokollen er dessutan så enkel at det skal litt til for å gjere feil...

Ei langt meir sannsynleg forklaring er ein proxy som herper ting, eller at remote webserver har problemer.

Eg har støytt på problem av den typen du beskriver en gang, og det var med firefox mot freakforum.nu, pipelining påskrudd i nettleser, og ein transparent proxy som mishandla ting litt. Ved å skru av pipelining forsvann problemet, på bekostning av ytelsen. Du kan også prøve å deaktivere evt. proxier som er satt.
Vis hele sitatet...

Mener du med pipeling?