Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 914
God kveld.

Jeg har en idé jeg skulle fått laget om til en prototype som jeg kan vise fram til fremtidlige kunder. Har skisser og vil muligens lage en grafisk modell på data. I tillegg lage en simpel modell selv, som viser funksjon.

Det er søker hjelp og tips fra dere er hvordan jeg skal gå fram til utenlandske fabrikker til og lage dette. (Har søkt patent for beskyttelse, og vil ikke sende skisser og diverse via epost, kun vise fram ved personlig oppmøte).

Enkelt fortalt en "selfie-stang" med elektronikk på innsiden. Må være vanntett.

Finnes det fabrikker da som kan lage både stang og elektronikk i tillegg til å sette dette sammen? Eller må jeg bestille elektronikk for seg, stang for seg, så får en annen fabrikk sette dette sammen?

Hvilke land kan dere anbefale? Har hørt at Polen kan være attraktivt for meg. Kina utgår av personlige grunner.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Anbefaler å få laget en prototype selv først, så får du et innblikk i produksjon, og evt falluker eller snarveier du kan ta.
Du bør prøve å få gjort mye selv, da det som oftest blir lite igjen av kaka dersom du kun skal stå for en ide, og alle andre skal gjøre jobben, så til slutten blir produksjonen noen andres problem.

Er forøvrig ikke en selfiestang med stabilisering, typ gimbal? For det finnes allerede.