Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1424
Er på utkikk etter et justerbart stående bord til datamaskinen. Foreløpig er dette det beste alternativet, men med mva og tollgebyr regner jeg med den blir oppe i 5000 kr.


Er det noen som har noen andre forslag?
sogroup.no kan en kjøpe heve og senke understell slik at enn kan lage bordplaten selv eller så har dem også ferdige kontorpulter med hev og senk(ca 4400kr)
et justerbart bord fra ikea som kan heves og senkes koster deg ~4500 spenn litt avhengig av dimensjon. Som bonus får du mulighet til å reklamere på greiene i årevis: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69022523/
Sist endret av liasis; 23. august 2015 kl. 19:22.
Takker for svarene. Vet dere om det går an å heve/senke bordet mens skjerm etc er på på eller må det tas vekk?


edit: ikea bordet kan hvertfall justeres med vekt på ser det ut til
Sist endret av Vontalo; 24. august 2015 kl. 12:02.
Dette bordet har jeg, den må justeres "manuelt" men er et bra bord. Har tre 24" skjermer på den. Dybden er 80cm, som jeg liker godt fordi da får jeg god avstand fra skjermene. Er ikke et dyrt bord, men solid for det. Med de tre skjermene + annet oppå bordet "vingler" det ikke osv. Står skikkelig støtt