Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1059
Crazy Son Of A Bitch
Lurer på om det er noen her inne som vet om noen gode badeplasser i stavanger? Burde være mulighet til å hoppe fra litt høyde, rundt 10 meter. Det beste hadde vert om det var naturlig.

Takker får svar!
Første jeg tenker på blir vell Vaulen, veldig enkelt å komme seg dit med buss fra Stavanger sentrum! Er ikke naturlige hopp da. Ellers er jo jærstrendene helt fantastiske.
Crazy Son Of A Bitch
Trådstarter
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Første jeg tenker på blir vell Vaulen, veldig enkelt å komme seg dit med buss fra Stavanger sentrum! Er ikke naturlige hopp da. Ellers er jo jærstrendene helt fantastiske.
Vis hele sitatet...
Takk

Søkte opp på google får å finne ut om det var noe høyde å hoppe fra, men fant ingenting. Vet du hvor høyt det er mulig å hoppe fra?
Beste stranden er imho ølbergstranden. Manglet dog stupebrett når jeg var der.
Så har du liapynten i Hafrsfjord og møllebukta også i Hafrsfjord.

Stokkavannet og vaulen er også greie.
Sist endret av frtoretang; 23. august 2015 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.