Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3116
Hei freaks!

Kom over noe hvitt her om dagen som skulle være ganske "pure" shit ifølge selgeren. Er over et år siden jeg har tatt amf men det som slo meg var lukten! Har kun vært borti amfetamin som stinker kjemikalier, men denne stinket fiskeolje? Er dette vanlig? Noen som vet om det kan være noe annet jeg har fått? Det er helt hvitt og tørt pulver med noen klumper i.
Ganske vanlig å smugle i magen på fisk, mulig lukten kommer fra dette.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Negr Vis innlegg
Ganske vanlig å smugle i magen på fisk, mulig lukten kommer fra dette.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil, men det er vel ikke akkurat så mye import av fisk til Norge?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Negr Vis innlegg
Ganske vanlig å smugle i magen på fisk, mulig lukten kommer fra dette.
Vis hele sitatet...
Nei. Det er ikke ganske vanlig.

Ikke kommer "norsk" makka fra land med noe særlig med fiskeindustri heller.
Trådstarter
8 1
Hva kan det være da?

Ingen som har vært borti noe lignende?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Jeg driver ikke med slikt, så jeg har egentlig ikke peiling. Men så en episode av Breaking Bad i går. Og der produserer jo dem Meth med Methylamine.

I følge wikipedia, har Methylamine en fiske lignende lukt.


Som sagt, jeg har ikke peiling på hva jeg snakker om
Sitat av Negr Vis innlegg
Ganske vanlig å smugle i magen på fisk, mulig lukten kommer fra dette.
Vis hele sitatet...
Tv-serien "hellfjord" er ikke troverdig kilde :-P
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av djxfade Vis innlegg
Jeg driver ikke med slikt, så jeg har egentlig ikke peiling. Men så en episode av Breaking Bad i går. Og der produserer jo dem Meth med Methylamine.

I følge wikipedia, har Methylamine en fiske lignende lukt.


Som sagt, jeg har ikke peiling på hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Når jeg tenker meg om, så var det en her på Freak som nevnte at metamfetamin kunne lukte litt fisk. Og det er ikke uvanlig at peppern i Norge inneholder meth.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Har selv vært borti makka med fiskelukt, ble også veldig overrasket og usikker når jeg fikk det.
Men shiten funket fint det, min er affal 60% ren amf. Sikkert smuler av meth i det for alt jeg vet.
Selv er ikke jeg kapabel til å mene mye om amfetamin og lukten, men en troverdig kilde som er her forteller meg at det ofte forekommer en "fiskelignende" lukt av amf, gjerne da blandet med meth. Har dog ingen kilder på dette, men du er ikke alene om å få et slikt luktende produkt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nevnes at base av methamfetamin kan ha en fiskelignende lukt, men mer mot ammoniakk (urinaktig) lukt.

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=41740
Noe av den reneste amfetaminen jeg har kommet over har jeg beskrevet som nettopp "fiskeslo". Du er heldig, sannsynligvis.
Mephedrone ...
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Mephedrone ...
Vis hele sitatet...
Har aldri hatt mephedrone som lukter som fisk.Meph lukter veldig sterkt å spesielt,minner jo ikke om amf i det hele tatt.Lukta minner meg om noe,men har aldri klart å identifisert hva det er.
Å er jo passe idiotisk å selge mephedrone som amf.Siden meph er sjelden vare på markedet fortiden,kan man selge det flere ganger dyrere enn amf. Meph rusen er jo å annerledes,amf brukere hadde merket at det er no muffens.Men hadde ikke klaget om jeg fikk meph istedet for amf,rusen er jo mye bedre.Mephedrone er evig mye bedre partystoff enn amf.Amf er bedre til å holde seg våken å få arbeid unnagjort.
Blei mye lok her,er ganske stuka.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Mephedrone ...
Vis hele sitatet...
Å skille meph fra amf er en smal sak etter min erfaring. Men meph har jo forsåvidt uvanlig varierende karakteristikk.

Er det noe særlig meph i sirkulasjon for tiden btw? Minst et år siden sist jeg hørte at det var i omløp. Men så er jeg strengt tatt ikke så¨veldig gangsta lenger heller...
Sist endret av Tøffetom; 24. mai 2014 kl. 13:21.
Trådstarter
8 1
Hvordan skille mellom meph og amf da?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Mephedrone ...
Vis hele sitatet...
Sitat av SmokeySmokey Vis innlegg
Hvordan skille mellom meph og amf da?
Vis hele sitatet...
Jeg tviler sterkt på at det er mephedrone du har fått.Det selges dyrere enn amf å det er veldig lite av det på markedet.Å det lukter ikke noe i nærheten av fisk.For noen år tilbake så var det mye mer meph rundt omkring.
Men du merker det på lukta å rusen.Rein meph,gir ett ganske kraftig euforisk rush om man tar en feit linje,du merker forskjellen.Meph er mye mer euforisk å mer lignende mdma i rusen.
Det er sikkert amf/meth du har fått.Har du ikke testet det ennå?
Om du går på youtube så kan du finne endel filmer av folk som tar mephedrone,sjekk dem ut så kan du se åssen folk blir på det stoffet.
Sist endret av JayHova; 25. mai 2014 kl. 09:36.
Back in the day, når jeg holdt på med den skiten der, og vi fikk tak i såkalt "fesk" eller "feskepepper" var vi overlykkelige. Det var den som alltid ga best funk, med tilsvarende forferdelig nedtur dagen derpå.