Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2218
Hei, kjøpte meg iPhone idag, har alltid hatt Android der jeg får synkronisert Facebook kontakter med telefonnummer til telefonen.. Går dette på iPhone?

Ser du kan synce, men du får ikke kontaktene, du får KUN de du har i tlf lista fra før.
Er ganske sikker på at det ikke er noen gratis apps, men er en helg haug med apps som koster penger som gjør det.
Om den koster penger eller ikke bryr meg ikke, har du en evt. app jeg kan gjøre dette med? Viss så, kan du gi ett navn på en?
FacebookSync f.eks, bare søk litt rundt i appstore så finner du det du vill ha til slutt, er sykt mangen unødvendige apps der du får med bursdagsdatoer, hvor folk jobber osv, det er bare iriterende imo.
Lasta ned FacebookSync nå, jeg har downloada alle kontaktene og trykker på Syncronize og den starter men bare går ut av programmet og stopper opp helt.. Skjer hvergang,.

Bump!:-):-)