Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 933
Hei, kjøpte meg en Asus maskin fra NetonNet, ja, det er vell garanti enda elns, fikk den ihvertfall i posten igår!

Jeg monterte alt, og skulle skru på dataen, da ga den fra seg en kraftig viftelyd og jeg prøvde å åpne CDrom, noe som gikk, etter det så slo den seg av og har ikke fått den på etterpå.

Powerknappen står bare å blinker med 6-8 sekunders mellomrom og hvergang den blinker høres det ut som vifta er på vei til å starte, forså stoppe igjen!
Merkelig.

Maskinen/Pakken: http://www.netonnet.no/art/data/stas...n/163381.4791/
Sikkert deffekt hovedkort. Send den i retur.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan fort prøve å jumpstarte PSU, da denne høres defekt ut, men om du selv sier, så er dette garantisak.
DOA?? Fikk ihvertfall det når jeg kjøpte pc fra SIBA, Ræva kundeservice der forresten.

Fikk starta pcen i nesten en time, helt til batteriet gikk tomt. Gikk ikke ann å lade den, batteriet var fuckt.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
DOA?? Fikk ihvertfall det når jeg kjøpte pc fra SIBA, Ræva kundeservice der forresten.

Fikk starta pcen i nesten en time, helt til batteriet gikk tomt. Gikk ikke ann å lade den, batteriet var fuckt.
Vis hele sitatet...
Den er ikke kjøpt på Siba, det er heller ikke en laptop men en stasjonær.

Utrolig kjipt for ts som sikkert har ventet som en liten unge på en ny pc "i" posten. Send den tilbake, så er du sikker på at alt blir rettet opp. Er ikke sikkert det er så lurt at du prøver løse problemene selv mtp garantien.
Takker for svar! Ja, tenkte det var hovedkortet selv.

PCen går nok i retur ja, så får vi se hva som skjer!

Skal IKKE fikle selv, helt ny data, garantisak, you name it.
Sitat av stagg Vis innlegg
Den er ikke kjøpt på Siba, det er heller ikke en laptop men en stasjonær.

Utrolig kjipt for ts som sikkert har ventet som en liten unge på en ny pc "i" posten. Send den tilbake, så er du sikker på at alt blir rettet opp. Er ikke sikkert det er så lurt at du prøver løse problemene selv mtp garantien.
Vis hele sitatet...
Er helt klar over at den ikke er kjøpt på Siba, tok feil av det med Laptop og stasj.