Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2951
Jeg greier og lage folie bong / maiser med en halv liter flaske men jeg har lyst til og bli jævla praktisk når jeg røyker, feks prøve på nye bonger med flasker ogsånt.
kom med bilder og tips om hvordan dere lager deres bonger.

( in 404 glass bong etc har Roor + en random dårlig glass bong,men liker best tørriser)
Kjøpt deg en maispipe, og hook den opp med en halvliters flaske
▼ ... noen uker senere ... ▼
Min favorit bong (home made style) er en 1/2 flaske en ca 5-8 cm vannslange! bliver litt vanskelig og forklare men skal lage en og sette bilder ut... genial go og røyke på om man liker vann bonger... så kaster man den bare og lager ny når den blir for ekkel
Sitat av ostogskinke Vis innlegg
Kjøpt deg en maispipe, og hook den opp med en halvliters flaske
Vis hele sitatet...
20% av innlegget hans innebærer nettopp maiser med halvliter-flaske.


hashbean har noen filmer på Youtube du kan sjekke ut, forskjellige typer bonger. Sjekk fruktbongen
sitter med http://s4.postimage.org/1vsjybhk4/shiet_b.jpg
Farris Flaske, et rør, nøkkelring, folie og vann. Rdy for smoke

brukte 750cl saft flaske som var avlang før, funket mye bedre
Sist endret av shit1; 12. februar 2011 kl. 01:12.
hadde en hjemmemekka boeng før med noe vittig på XD var en slags knapp som gjorde at når du slapp kicken så kom det en stemme som sa " you are going to die now". veldig bra synd den ble ødelagt
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Har alltid vært opptatt av og finne enkle gode løysninger, dette er noe av det jeg har blitt best på.


THE BONG!

Viss du skal ha en solid god bong som er lett og rengjøre, samtidig som du kan lage den kjapt og effektivt trenger du:
-0,5L flaske
-vannslange, spring ut i hagen med en kniv, skjær av enden. Ingen som merker det!
-Aliminiumsfolie. Viss du ikke har dette hjemme, kan du skaffe det ved og kjøpe deg en Cubasjokolade.

Ta lighteren og brenn et hål nede på flaska, akkurat i det øyeblikket det går hål så stapper du slangen igjennom.
Snu flaska rundt og lag et lite hål der flaska begynner og bøye seg innover.
Ta ut røret og skyll vekk den brente plasten, statt slangen inn igjen og pakk enden med aliminiumsfolie.
Stikk så mange små håler du bare klarer.

BØTTA

Bøtta er for de som virkelig vil voldta lungene sine med røyk.
Finn en vanlig vannbøtte, fyll den opp med vann.
Ta en 1,5L flaske og skjær av bunnen.
Pakk aliminiumsfolie rundt toppen og stikk håler.
Gjerne lag et håndtak slik at du kan ta den av og på uten å søle.
Sett flaska oppi bøtta og sett på folien, fyll opp med herbs og trekk bøtta opp i rykk og napp mens du holder lighteren over.
Når du har fullt opp flaska tar du av folien og legger munnen rundt toppen og presser flaska nedover mens du trekker inn så mye du klarer.

-1,5L Flaske
-Vannbøtte
-Aliminiumsfolie


HALVITEREN
Dette er defininitivt den enkleste og kjappeste bongen du kan lage.
Det eneste du trenger er en tom halviter. F.eks en tom ølboks eller en burn.
Press boksen ned på midten slik at du kan legge ting der uten at det ramler ut.
Finn noe spist og stikk et hål rett ned i boksen der du presset den ned.
Deretter stikker du et hål på siden som du bruker til kicket for gjennomtrekk.

- 0,5L boks
- Skrugjern/kniv evt. noe annet som er spisst.


GLASSET

Dette er den enkleste teknikken av alt jeg kan komme på.
Du finner deg et melkeglass eller hva som helst du har stående i skapet som er gjennomsiktig.
Finn deg en lighter og legg klumpen på bordet.
Sett fyr på klumpen og vent til den brenner, deretter blåser du på den slik at det begynner å ryke.
Plasser glasset over klumpen og vent til røyken har fullt opp hele glasset.
Len deg helt inntil og trekk inn alt sammen.
Deretter setter du det på plass igjen og gjør det samme igjen.
Viss du har en tegnestift så kan du sette klumpen oppå denne slik at du får brent den helt rundt.
Mange vil tro at dette er waste, det kan jeg bare si med en gang at det ikke er!

Til dette vil jeg anbefale og bruke en myk sort som brenner mye.

- Glass
- Lighter


Har mange flere varianter, men nå er skoledagen slutt så da har jeg ikke tid til å skrive mer!
Ha en fin dag!
Maispipe, ei eller annen flaske + papp røret som er innerst på ruller med tørkepapir ?

Brenn hull ganske langt ned på flaska, til maispipa..Nytt hull på andre siden(choke)
Teip så fast papp røret på toppen av flaska

Bytt evt ut maispipa med en hageslage etc som du stikker ned hvis du vil ha en vannbong
Lagd på 1-2-3, grei & røyke på