Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 3312
Jeg la nylig ut en låt jeg er veldig fornøyd med.
Hadde satt pris på litt feedback på den

http://www.youtube.com/watch?v=vl68nwMqmYQ



......................................................
Meldt på Norske Talenter 2011!
Du kommer til å nå langt! Keep going bro!
Bra, Sneip! Spill låta på den festen neste helg.
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takker for det!
Goodshit! Stå på, jeg har trua på deg!
Må si at jeg blei litt overraska over hvor gjennomført og bra det hørtes ut. Likte førsteverset spesielt. Det jeg føler er problemet med mange nye norske rappere er at tekstene er om noe som ikke er reelt for de, tekstene kan være grunne og meningsløse og lite følelse i presentasjonen. Det er viktig for meg ihvertfall, da en god tekst er viktigere for meg enn beaten.

Fikk faktisk frysninger av førsteverset. Forsett sånn her, og selv om det er vanskelig, prøv og ikke gå i fella av å lage sanger om det samme gang på gang, lag tekstene heller ikke for grunne og meningsløse. All in all, jævlig godt tekst (spess førsteverset), god beat, bra refreng som passer. Den her kommer jeg til å høre på flere ganger
Ha kult! hørte på deg for en god stund tilbake
Sneip's Avatar
Trådstarter
Duun:
Takk for kritikken! Setter pris på det. Det samme gjelder for meg og.. En god tekst er bedre enn flyt og beat!

Takk til dere andre og!
Greit dette her, men synd at jeg har hørt melodien før flere steder..
Sneip's Avatar
Trådstarter
Ja, mulig fordi instrumentalen er samplet fra en meget kjent melodi.. Beaten har også ligget/ligger ute på nett
Sneip's Avatar
Trådstarter
Til de som liker musikken, så har jeg meldt meg på Norske Talenter! Føler at det er en stor sjanse for meg å vise landet vårt hva jeg kan gi.. Hah
Du kommer til å nå langt på Norske Talenter! (:
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk haddip!
Om du kommer langt i NT, så tror jeg også du skårer bra med denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=3st46...eature=related , liker musikken din!
Likte den!

Har hørt noen av sangene dine før, fant dem gjennom gruppa på facebook.
Og liker at du har fått til en ordentlig hook på den sangen du posta her på huset!
Er ikke alle undergrunns rappere som har sanger med en hook som funker og høres bra ut samtidig.
Men du klarte det ganske fint

Stå på sneip!
Sneip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Likte den!

Har hørt noen av sangene dine før, fant dem gjennom gruppa på facebook.
Og liker at du har fått til en ordentlig hook på den sangen du posta her på huset!
Er ikke alle undergrunns rappere som har sanger med en hook som funker og høres bra ut samtidig.
Men du klarte det ganske fint

Stå på sneip!
Vis hele sitatet...
Takk for det!
Teksten på den satt seg godt.. Man kjenner seg godt igjen mange steder og det tror jeg er noe av det vikigste på en låt. Har du vurdert å sende inn låter til et selskap eller noe?
Sneip's Avatar
Trådstarter
Først og fremst, takk for gode ord!

Jeg sendte noen cder i fjor til forskjellige selskaper, men som jeg forventet, fikk jeg ikke noe svar...
Høres bra ut, men kan ikke dømme deg, hører ikke på rap.
Dette var good stuff!
- Håper på, tror og gleder meg til å se deg på Norske Talenter 2011 !!
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk! Kult at du tok deg tid til å høre uansett

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Dette var good stuff!
- Håper på, tror og gleder meg til å se deg på Norske Talenter 2011 !!
Vis hele sitatet...
Jo, takk!

Noen fler?
Nok en gang, denne låta er syk!
Hørt på den om og om igjen siden du la den ut her igår hehe
Sneip's Avatar
Trådstarter
Thanks!
Jævla bra, men serr.. hold deg unna norske talenter.....
commersielt dritt programm..
Det kan godt være at det er ett for commersielt program, Men en stor sjangse er det uansett. Syns du skal kjøre på Sneip, Du har en god mulighet der. Lykke til.
Kan hende du ikke går videre fordi du synger/rapper. Ei venninne av meg som er meget flink å synge gikk ikke videre fordi hun var over 16 år. De sa at hun var veldig flink, men at hun burde melde seg på x-factor isteden da de helst ønsket sangere under 16 år på Norske Talenter.
Sitat av BoinTjau Vis innlegg
Det kan godt være at det er ett for commersielt program, Men en stor sjangse er det uansett. Syns du skal kjøre på Sneip, Du har en god mulighet der. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Fortell meg navnet på alle idol, x factor, norske talenter vinnerne...

Jeg tror ikke man har sjangs til å lykkes longterm hvis man melder seg på noen av disse programmene. Som er lagd for at TV 2 skal tjene penger.

Ja, kanskje kurt er godt kjent i dag, men det er bare fordi han var den første.

+ De som blir kjent via et commersielt tv program, Får vanligvis lite respekt av de som faktisk har peil på musikk.
Shady Banana
Quix's Avatar
Perfection...
Sneip's Avatar
Trådstarter
Er ikke mange som blir husket igjennom et tv-program, MEN de som faktisk gjør det, blir husket godt!
X Factor er ikke en mulighet for rappere - Det er laget for rein sang...

Jeg føler at NT er en stor sjanse for meg, siden jeg ikke har lykkes til nå!

Takk til dere som likte låta
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Selv jeg som til vanlig ikke hører på rap er nødt til å bøye meg i støvet, dette var bra saker!
Har bare hørt låta du linka til, fett det her, men du burde variere litt med flowen. Veldig kult hele veien, men kan bli veldig kjedelig og monotont om du fortsetter med en flow hele sangen.

Og for guds skyld, trøkk på litt da, skal du treffe publikum så må du treffe spikeren på hodet med et HARDT slag. Og da hjelper det ikke å bruke en lekehammer.

Fortsett, skal følge med på Norske Talenter om du og haddip kommer på
Jeg hører egentlig aldri på rap, jeg hater det egentlig spesielt norsk..

Men dette? Dette her var rett å slett driiit bra ^^,

Lykke til videre.
Sneip's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for det dere!
Setter stor pris på tilbakemeldingene
Jeg synes ikke du var så utrolig flink å rappe, men øvelse gjør mester! Låten var drit fet, teksten å beaten og alt var drit fett! Digget det! Utrolig stili sang!
Sitat av petterfp94 Vis innlegg
Jeg synes ikke du var så utrolig flink å rappe, men øvelse gjør mester! Låten var drit fet, teksten å beaten og alt var drit fett! Digget det! Utrolig stili sang!
Vis hele sitatet...
Hva i huleste ? Hvem er flinke til å rappe da ? Erik og Kriss !?
Herlig! Må si den falt i smak hos meg, skikkelig chill rap. Kjør på litt hardere på NT!
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Jævla bra, men serr.. hold deg unna norske talenter.....
commersielt dritt programm..
Vis hele sitatet...
Kommersiell musikk går hånd i hanske med et kommersielt TV-program. Dette minner meg om Erik og Kriss. For all del, meld deg på Norske Talenter, for du har gode muligheter til å nå langt, men det har mye med musikkstilen å gjøre.

For min del er dette god rap. Eller dette.
Sinnsykt bra mann! Forsett sånn!
Sitat av Amitabha Vis innlegg
Kommersiell musikk går hånd i hanske med et kommersielt TV-program. Dette minner meg om Erik og Kriss. For all del, meld deg på Norske Talenter, for du har gode muligheter til å nå langt, men det har mye med musikkstilen å gjøre.

For min del er dette god rap. Eller dette.
Vis hele sitatet...
Okei... Når faen ble dette kommersiell musikk?
Har du i det hele tatt hørt de andre låtene hans? Han rapper stort sett om ting han bryr seg om, og det er noe man burde holde øra oppe for!!
At du sammenligner han med Erik & Kriss er tragisk av deg...

De låtene du la ut er fete, men hører du noengang noen gjøre noe sånt i Norge?
Sneip's Avatar
Trådstarter
Sitat av JediKenji Vis innlegg
Herlig! Må si den falt i smak hos meg, skikkelig chill rap. Kjør på litt hardere på NT!
Vis hele sitatet...
Takk!
Jeg har en del som går litt hardere, så det skal ikke være noe problem

Takk til dere andre og! Kult at så mange liker
Lykke til imorgen da !
Sneip's Avatar
Trådstarter
Haha, NT gikk jo ikke så bra for noen av oss Haddip...

Tror jeg tar den lange veien opp, og heller tar det med tiden!
whoa ante ikke at det var du som hadde laget låten " opp i mot himmelen" en låt som jeg syntes var sjuk bra.

Denne syntes jeg var helt ok. Ikke helt min smak
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk takk!
love it! skikkelig gjennomført
Sneip's Avatar
Trådstarter
Tusen takk "lighty"! Setter pris på det

Noen fler?
Den som produserte låta har forresten gjort en sinnsykt bra jobb!
Thums up
Sneip's Avatar
Trådstarter
Yeah! Royal Audio Tunes som har produsert
Hørte forresten på de andre låtene og. Syke greier du lager! Fortsett med det