Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1325
Kom på en ting fra jeg spiste sopp sist gang jeg var i Amsterdam. Er rett og slett et lite tips fra meg til dere. Gå på toalettet FØR dere spiser soppen!

Vet ikke om dette kun gjelder meg, eller om kanskje noen andre har opplevd dette, men jeg hadde jo da spist sopp og var på tur. Fant ut at jeg måtte på do. Jaja, må man så må man. Eneste problemet er at jeg har det med å få litt oppheng i ting. Så hva skjedde når jeg skulle tørke meg? Jo, i mitt hode så ble det aldri rent. Altså, når jeg så på papiret så var det i mine øyne brunt (ha i bakhodet at alt hadde litt rare farger og at alt var "levende"). Tror jeg satt en evighet og tørket. Resultatet var at jeg var helt latterlig sår i rumpa dagen etter når jeg sto opp

Så mitt tips er å drite før du tripper!
Hehe, tenker jeg var godt, sikker på att det ikke var en liten amster som hadde vært oppi der å pirka litt med kølla altså? *tittetegn*
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Hehe, tenker jeg var godt, sikker på att det ikke var en liten amster som hadde vært oppi der å pirka litt med kølla altså? *tittetegn*
Vis hele sitatet...
hehe, rimelig sikker iogmed at jeg våknet ved siden av dama
Hahaha,beste tripphistorien
Sitat av Apl3x Vis innlegg
Hahaha,beste tripphistorien
Vis hele sitatet...
Fader, angrer allerede på at jeg skrev det Var jo egentlig ikke meningen å fortelle om mine trip-toalettvaner her på freak, men kom plutselig på det når jeg var på toalettet her istad, og da var veien veldig kort fra toalettet og til pc'en

Og synes jo egentlig selv det er et godt råd. Jeg skal ihvertfall presse ut så mye jeg kan før neste sopptur, ikke faen om jeg skal bli så sår i stumpen noen gang igjen....
HAHA. Ja, press ut så mye du kan før neste sopptur så slipper du å våkne med blodige bremsespor og sår sjokoladering "dagen derpå."
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
HAHA. Ja, press ut så mye du kan før neste sopptur så slipper du å våkne med blodige bremsespor og sår sjokoladering "dagen derpå."
Vis hele sitatet...
altfor tidlig for sånt!