Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 919
Hei Feaks!

Jeg fant den gamle grinderen min her omdagen, kammeret i bunnen har fortsatt endel blomsterstøv/keef i seg.
Denne har ligget urørt i 5-6år, mørkt, tørt og kjølig/romtemperert.
Har utelukkende blitt brukt på å grinde potent grønt fra diverse strains.

Er det noe "moro" igjen der?
Hva ville dere gjort med keefen?
er jo bare å prøve å røyke den så lenge det ikke lukter av mugg
Sitat av lolrrr Vis innlegg
Hei Feaks!

Jeg fant den gamle grinderen min her omdagen, kammeret i bunnen har fortsatt endel blomsterstøv/keef i seg.
Denne har ligget urørt i 5-6år, mørkt, tørt og kjølig/romtemperert.
Har utelukkende blitt brukt på å grinde potent grønt fra diverse strains.

Er det noe "moro" igjen der?
Hva ville dere gjort med keefen?
Vis hele sitatet...
Så lenge det ikke lukter innestengt/råte og eller mugg så hadde jeg bare testa den. Har forøvrig røyket på gamle greier og blei ikke dårlig men det var dårlig haha

Ikke direkte farlig å røyke det evt bare skarp røyk og det vil kanskje svi ekstra i halsen
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med du ikke har toleranse, keef er som regel veldig potent så ville helt enkelt tatt en liten klype oppi en rullings eller sigg og sett an formen.
Trådstarter
4 4
Helt riktig, toleransen er ikke det den engang var.
Regner med at ender opp med å supplere støvet i jernts med brunt, men er nyskjerrig på hva jeg kan forvente, mtp at keef ofte er ganske potent, mens dette er noen år gammelt.
Ta et test hit på pipe/bong med en mengde på str med et knappenålshode
Røyka en ett går gammel bønneklump her om dagen, hadde lugget løst i en sekk. Funka fjell
Edit: som dem over sier så lenge det ikke lukter/smaker rart og funny er det good
Sist endret av discorebel; 7. oktober 2020 kl. 13:00.
I sommer traff jeg en kompis som var i byen etter noen bønne. Det var ingenting å få tak i. Jeg sa jeg hadde ca 4 g pot som hadde ligget i en stripspose i ca 4 år. Mørkt. Han takket ja. Etter noen dager kom beskjeden at, ja det hadde funket. Selv om det så brunt og trist ut.
Han fikk det gratis, så det er vel ikke mange som klager på gratis. Men det virket sa han.
Sitat av lolrrr Vis innlegg
Hei Feaks!

Jeg fant den gamle grinderen min her omdagen, kammeret i bunnen har fortsatt endel blomsterstøv/keef i seg.
Denne har ligget urørt i 5-6år, mørkt, tørt og kjølig/romtemperert.
Har utelukkende blitt brukt på å grinde potent grønt fra diverse strains.

Er det noe "moro" igjen der?
Hva ville dere gjort med keefen?
Vis hele sitatet...
har pressa kief med fingrene selv en gang fra weed hasjen så lakris aktig ut lakris konsistens og utrolig hard som en stein men ja hasjen var vldig annderledes enn jeg noengang har sett

lagde ca 0,05 bare
Sist endret av hasj; 7. oktober 2020 kl. 15:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.