Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2275
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg lage dette selv? Kan jeg kjøpe ectract osv? Er det 510 thread jeg trenger? Tenker å kjøpe mange sånne batterier også carts, også finne en måte å lage ectracten litt billigere en det det selges for, også kan jeg selge det

Veldig dårlig skrevet tråd. Dårlig tid. Vær så snill de av dere som vet litt om dette bare gi meg all info dere har. Tusen takk!
Ja. Ja I teorien. Det kan du velge selv siden det er du som skal lage de.
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan dere si litt om hvorfor det ikke er så utbredt i Norge? Vet jo at i Amerika så er det mange steder rart for ungdommer å røyke hasj når alle bruker «carts»

Vær så snill bare si alt dere kan om det, klarer ikke finne på nett.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om du kan lage det selv? Joda, men du burde ta renslighet på alvor, siden dette skal konsumeres av andre.

Om du kan bestille ekstrakt? Snakker vi THC holdig ekstrakt så er det like ulovlig som cannabis og hasj.

510 Thread? Det er visst en type gjenger på batterier som brukes på vape utstyr, kommer vel helt an på hvordan resten av carten skal konstrueres.

USA er 339 millioner folk hvor flere av statene har legalisert THC holdige produkter/planter, Norge er 5 millioner folk og THC er ulovlig, det alene gir markedene helt forskjellige forutsetninger.

Men det største spørsmålet er, når du selv vet at det ikke er noe marked for dette, hvorfor vil du bruke tid på det?
Du må spørre deg selv, hvorfor skal noen bruke mer penger på et produkt du selger, når de kan bli høy for billigere pris ved å bare kjøpe hasj eller cannabis?
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, takk for svar!

Jeg er klar over at det er ulovlig, men er det noenlunde lett å få tak i det jeg trenger for å profittere på dette fra det sorte markedet?

jeg har tenkt at f.eks ungdommer, som meg selv som er ute etter noe som ikke lukter, passer i pennalet og som kan sende dem ballefjerne på et trekk når som helst hvor som helst uten behovet for noen andre verktøy- jeg tror det er et marked for det om ikke det finnes allerede.

Det jeg har hørt er at du f.eks kan bruke andre ting som tetra 8 eller hva det heter er billigere? Og jeg hørte at man kan gjøre om hasj til det man skulle vape, så det er det ikke være enn å kjøpe et stort parti med hasj - gjøre det om til rosin eller hva det er man vaper. 1 gram kan jeg kjøpe for 75 kr, da kan jeg selge en cart med batteri for si 400? Og jeg er ganske sikker på at det akkurat er billigere.
I teorien lar det seg gjøre. Men du må ha utstyr som koster penger. Pluss det er en jobb som må gjøres. Hvor lett det er med hasj vet jeg ikke men med weed så kreves det relativt mye materiale for å få et gram rosin.

Hvis du skal selge noe annet enn thc så må du opplyse kundene dine om det.
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal så klart si ifra. Så på Reddit det eneste du trengte var Kief og at det var lettere en noe annet, så trengte du bakepapir og haratryker. Er litt fjern nå.
Kief er et konsentrat som ofte har høy pris. Skal du sitte med bakepapir og rettetang så må du sitte lenge. Spesielt med hasj. Og det er vel kanskje den minst effektive metoden. Dvs mye svinn.
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og beklager for å stjele min egen tråd, men går det Ann å røyke bong/grav bong (hjemmelagd), med fyrstikker? Flammen går ut på bong og det fylles ikke med røyk, ganske rart
Får jo kjøpt div hhc og sånt men letteste er å kjøre iso eller aceton og gjøre det til olje så wax liquidiser med vg/pg blanding, ja går an å røyke bong med fyrstikker må bare trekke sakte så du får godt fyr
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan du/noen skrive mer utfyllende? Takk
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trekk sakte å rolig å få litt fyr På fyrstikken først. Så holder du den bare passe høyde over mekken å trekker sakte å rolig slik at du ikke kveler flammen.
Altså, hvis du ikke klarer å finne ut av hvordan du skal gjennomføre denne forretningsideen din på nett, så bør du skrinlegge ideen og heller selge cannabis i sin naturlige form. Lag en stor edibles produksjon med en fancy pakke så har du spart deg for mye arbeid.
Mener jeg leste på siden her at man kan lage denne: https://freak.no/forum/showthread.php?t=127948
og blande med PG/VG Juice - som da kan fylles på i Vapen.

Det er ikke så vanskelig har jeg fått intrykk av, har kjøpt hjemmelagde carts av en solid fyr mange ganger - men synes hele greia med og mekke en J og røyke den er bedre, synes og at rusen fra en J smeller mye mere en Carts, Carts synes jeg har en mye mere smooth / rolig onset - fordelen med de jeg har testa i allefall er at det lukter nesten ikke noe weed/bønne, det er ett lite hint bare.

Jo bedre jo dyrere blir dette, dersom du skal ha til eget bruk kan man sikkert bare bruke krølltang metoden (Bakepapir -> Metalfilter -> butt punna i metalfilteret, varm opp Krølltangen (OBS! Husker ikke gradene men ikke så varmt at det ryke) Pressa på og juice kommer ut på bakepapiret, du kan åpne metalfilteret og bevege litt på greiene og presse engang til.

med krølltang har jeg brukt 10G og fått litt over 1g, ikke den beste metoden men det fungerer.
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med å kjøpe delta 8 eller hhc konsentrat?

Og hva er det billigste og beste (trygt) jeg kan bruke til å lage batches med edibles?
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kom over at det selges tomme packwoods x runtz på nettet, regner med at disse er of barn eller? Men regner med at de vil fungere ordentlig? Hva fylles de originalt med og hva kan jeg fylle dem med? Leste at de var fylt med hhc?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær så snill la være. Du aner ikke hva du driver med og vil høyst sannsynlig lage noe som kan være direkte farlig.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De tomme carts er seff fake.
Bare for og kunne selges som det ekte.
Har vel omtrent ikke vært en ekte cart i Norge men det er mye div merker fordet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å kjøpe delta 8 eller hhc konsentrat?

Og hva er det billigste og beste (trygt) jeg kan bruke til å lage batches med edibles?
Vis hele sitatet...
Høres ut som starten på en elendig selgers karriere, du tenkte og selge dette branda som THC også?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prosjektet ditt med å lage selv vil du nok slite med om du ikke har en billigere hookup ift. Kundene dine.

Om du i stedet bestemmer deg for å importere "HHC" og andre syntetiske cannabinoider du har null peil på og ikke sjans til å kvalitetssikre for å selge til ungdom så kan du brenne i helvette. Det sier jeg ikke lett.
Fuck Mr. Plod!
kjøp cbd også blander du med en viss substans -> thc
helt absurd lett, ligger oppskrifter overalt :P

cbdv -> thcv
cbda -> thca
cbdo -> thco
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg selger det som det det er.

Funker muligens dette: https://www.hhcworld.eu/hhc-distillate/
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fjell det!
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg kjøper bare la oss si 10gram med hhc ectract, bruker sprøyte og fyller noen tomme packwoods x runtz også er de trygge til bruk? Og vil dette gjøre deg ganske fjern? Pluss smak hvordan legger jeg til det, jeg vil gjøre det før det blir ulovlig da
Hvor trygge de er vet man jo ikke. For det første vet du ikke at du får hhc og slik jeg har skjønt det er man ikke sikker på hvor trygt/utrygt det er. Pluss du skal vel selge det til kids siden du sier de skal ha det i penalet. Bad karma.
Det er billigere om du bare bruker fentanyl
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er flere år yngre en de jeg vil selge til, ikke judge.
Fentanyl er uaktuelt selvom det bare var en vits.

Jeg kan vel omformulere spørsmålet mitt disse fake carts fra packwoods, hva fylles de meg og kan jeg fylle dem selv?

Ja det er noe helt annet å kjøpe fake carts i Norge en i Amerika, det har vel så å si aldri vært en ekte vape i Norge som jeg tror noen over sa. Jeg trenger ikke overbevise noen om at de er ekte, og tjener ingenting på det. Dette er akkurat som det var med puffbars, der alle vare fake men puffbar ble til et samlennavn for alle offbrands, og som nå bare blir forkortet til «puff» som i «har du puff bro» (har du vape).
Anonym bruker
"Øm Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om jeg kjøper packwoods fra packwoods.net tror jeg det heter som koster bare 200kroner er det da ekte?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg kjøper packwoods fra packwoods.net tror jeg det heter som koster bare 200kroner er det da ekte?
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=hp0zvxEAvFw
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så jeg kjøper bare la oss si 10gram med hhc ectract, bruker sprøyte og fyller noen tomme packwoods x runtz også er de trygge til bruk? Og vil dette gjøre deg ganske fjern? Pluss smak hvordan legger jeg til det, jeg vil gjøre det før det blir ulovlig da
Vis hele sitatet...
Siden du ikke har Google så kan jeg jo alltids opplyse deg litt om lovverket.
I Norge har vi en lov som heter derivatloven, denne loven tar for seg all knark, nå, fortid og fremtid.

Et derivat er en substans som ikke er på noen knarkelister, men som stammer fra noe annet som allerede er listet.
Alt som kan spores til cannabis, for eksempel syntetiske analoger, tinkturer, ekstrakter og what ever.
Derivatloven tar moroa ut av det aller meste.

Hvis det er gøy eller tankeforandrende så er det ulovlig i Norge.
Det trenger ikke stå i lovverket at et spesifikt rusmiddel er ulovlig, vi har egen en lov på siden som gjør alt ulovlig.

Forøvrig så støtter jeg deg, kjør på!
Du alene klarer ikke gjøre mer skade enn hva Norsk rus-politikk selv har gjort mot eget folk.
Bare spre dritten så langt du klarer.
Sist endret av Lyd-Same; 29. desember 2023 kl. 11:35.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du vet derivatloven ble testet og avskaffet rundt 2010?
Da fikk vi en ny narkotikalovgivning.

Vi hadde en hel tråd om emnet.

I korte trekk var derivatloven for vag og altomfattende, den nye lovgivningen Nye narkotikaforskriften tredte i kraft i 2013, og bruker ikke ordlyden derivat men mer spesifikke kjemiske betegnelser.

HHC blir ulovlig fordi det er er naturlig cannabinoid, loven spesifiserer cannabisplanten i seg selv som ulovlig, man finner denne oppføringa i narkotikalisten: Cannabis (Med cannabis menes de overjordiske deler av alle vekster av slekten cannabis (unntatt frøene), hvis harpiksen ikke er ekstrahert.)
Sist endret av Dodecha; 30. desember 2023 kl. 00:49. Grunn: Skriveleif
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg selger det som det det er.

Funker muligens dette: https://www.hhcworld.eu/hhc-distillate/
Vis hele sitatet...
det er jo det en tier brunt koster på gata om du tar med frakt og toll med.
også kommer carts på +30kr pr stykk.

også er hhc ulovlig overalt, da kan du like så godt bestille hva som helst annet.
du får kanskje 1500-3000 for det, også minus hva du betalte.

spør heller naboen om de trenger noen til å måke
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Du vet derivatloven ble testet og avskaffet rundt 2010?
Da fikk vi en ny narkotikalovgivning.

Vi hadde en hel tråd om emnet.

I korte trekk var derivatloven for vag og altomfattende, den nye lovgivningen Nye narkotikaforskriften tredte i kraft i 2013, og bruker ikke ordlyden derivat men mer spesifikke kjemiske betegnelser.
Vis hele sitatet...
Nei det viste jeg ikke, takk for oppdateringen!
Skumleste gjennom den tråden der, ganske sjukt.
Det er en del av Norsk retthistorie jeg ikke var klar over.

Justismord og Narkotika, det er knoll og tott i Norge...
Sist endret av Lyd-Same; 30. desember 2023 kl. 17:22.