Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 491
Jeg har en venn som har noia (nei, denne vennen er ikke meg). Jeg har sluttet å eksperimentere med slik pillings.

Han er 41 år og veier ca 100kg.

Han har tatt kun en 90mg Ritalin depot.. Første gang han tar dette, selv om han er godt innkjørt på benzo og opioider.

Farlig? Har ikke tatt noe annet.

Han ble litt impulsiv da tilfeldighetene fikk han til å ta en.
morkakespisende
Hvordan er man godt innkjørt på benzo og opioider uten å noensinne komme borti ritalin i en alder av 41 år?

Nei, dette er ikke farlig, vi setter barn på lignende medisiner. (Jeg mener selvfølgelig at dette er relativt ufarlig, ingen rus er grunnleggende trygt.)
Sist endret av supranaut; 1. januar 2024 kl. 15:29.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Hvordan er man godt innkjørt på benzo og opioider uten å noensinne komme borti ritalin i en alder av 41 år?

Nei, dette er ikke farlig, vi setter barn på lignende medisiner. (Jeg mener selvfølgelig at dette er relativt ufarlig, ingen rus er grunnleggende trygt.)
Vis hele sitatet...

Takk for svar.

Fire timer siden og han føler seg greit oppstemt og godt humør.

Jaja - da trenger jeg vel ikke ringe giftinformasjonen
Anonym bruker
"Sikker Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt over 200mg uten depot på en gang, det har gått fint, men er veldig ubehagelig. Livsfarlig er det jo også.

Opioider og benzo kan motvirke ubehag, men ikke ta så mye at du går i overdose når effektene av ritalinen begynner å avta. Ta vanlig mengde, så litt til om det ikke hjelper.
Er hovedsakelig derfor de sier man ikke skal blande uppers og downers, dette gjelder hovedsakelig kokain, men Ritalin er jo veldig beslektet.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt over 200mg uten depot på en gang, det har gått fint, men er veldig ubehagelig. Livsfarlig er det jo også.

Opioider og benzo kan motvirke ubehag, men ikke ta så mye at du går i overdose når effektene av ritalinen begynner å avta. Ta vanlig mengde, så litt til om det ikke hjelper.
Er hovedsakelig derfor de sier man ikke skal blande uppers og downers, dette gjelder hovedsakelig kokain, men Ritalin er jo veldig beslektet.
Vis hele sitatet...
Er 200mg ritalin livsfarlig?

"A lethal dose results in death. For adults, a lethal dose of amphetamine is reportedly between 20 mg to 25 mg per kilogram (kg) of body weight. For children, it’s 5 mg/kg."

2g* for en på 100kilo Uten toleranse.

Sitat av Tralala123 Vis innlegg
Takk for svar.

Fire timer siden og han føler seg greit oppstemt og godt humør.

Jaja - da trenger jeg vel ikke ringe giftinformasjonen
Vis hele sitatet...
Hvis han hadde begynt å skrike og brette seg rundt i ubehag så ville jeg ringt noen.
Men godt humør, pratsom, svett panne og stiv pikk er ikke noe farlig
Sist endret av Nøddy; 1. januar 2024 kl. 17:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Er 200mg ritalin livsfarlig?

"A lethal dose results in death. For adults, a lethal dose of amphetamine is reportedly between 20 mg to 25 mg per kilogram (kg) of body weight. For children, it’s 5 mg/kg."

2g* for en på 100kilo Uten toleranse.



Hvis han hadde begynt å skrike og brette seg rundt i ubehag så ville jeg ringt noen.
Men godt humør, pratsom, svett panne og stiv pikk er ikke noe farlig
Vis hele sitatet...

Haha - nei.

Men KAN det være farlig på et generelt grunnlag å ta en sånn dose uten toleranse?

Nå jeg jeg selvsagt at det er individuelt.

For ett par år siden tok jeg hurtigvirkende 20mg ritalin (2x10) forresten, og hadde 3-4 timer med hjertebank og MASSE energi. Synes det var ubehagelig og gjorde det aldri igjen.

Hører igjen at depot uten toleranse kan gi mer overskudd og energi utover dagen.

Individuelt, læll!