Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1160
Hva er en god førstegangsdose på MDMA, tenkte mellom 100-150mg

Er dette for mye for en førstegangsbruker?
Helt grei førstegangsdose tbh.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
bruk mdmakalkulator
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Helt grei førstegangsdose tbh.
Vis hele sitatet...
Leste om noen som synes 110mg var litt for mye første gangen.

Burde jeg ta 80mg? Også redosere etterhvert?
Sats på 110mg første gangen, og eventuelt redoser.
Personlig hadde jeg fått den kjipe følelsen at "noe skjer snart" dersom jeg kun hadde tatt 80mg.

Men det er vell smak og behag :-)
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Sats på 110mg første gangen, og eventuelt redoser.
Personlig hadde jeg fått den kjipe følelsen at "noe skjer snart" dersom jeg kun hadde tatt 80mg.

Men det er vell smak og behag :-)
Vis hele sitatet...
Kunne du ikke redosert med mer? Tok mdma kalkularoren og den sa at jeg burde ta 100mg
Sist endret av Pillefreak; 23. april 2018 kl. 17:55.
Hvor mye veier du? ville nok tatt et sted mellom 1-1,5mg per kg du veier. 1,5 per kg kan være litt heftig
Man kan jo alltids redosere, men jeg føler ikke det er samme sjarmen på dropp nummer to, da man allerede har fått i seg litt. Det blir bare ikke det samme.

Kan sammenlignes med en joint, du blir fin i formen av dagens første joint, men utover det blir du ikke så mye fjernere, om du fyller på med en liten joint etterpå.

Jeg liker når det kicker og du bare vil legge deg ned i fosterstilling og kjenne at du elsker dyna som er pakket rundt kroppen, i godt selskap som lar deg kjenne at du er rusa, men enda ikke bryr seg.

Ikke at jeg vet hvilken setting du skal ruse deg i, men det er min erfaring hvertfall.
Start alltid med maksimalt 75mg for å se hvorvidt kroppen din tåler MDMA.
Noen er svært sensitive for MDMA, og da vil 125-150mg være alt for mye for kroppen å takle.

Anbefalt dose på MDMA er mellom 75-125mg. Øker du noe utover dette, øker også sannsynligheten for en crash, negative bivirkninger og risiko knyttet til depresjoner.
Kilde: http://www.rusopplysningen.no/mdma/
Sist endret av Redhot; 24. april 2018 kl. 11:13.